Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
17-04-12, 21:15 #6
Sv: Kan dette være lavt stoffskifte?
Vil bare sige, at jeg er helt enig med BenteR i det hele ... Ikke finde dig i alt, denne læge siger. Mange læger aner intet om stofskiftet, nogle kan ikke en gang finde ud af at læse en blodprøve i det hele taget (spørg bare BenteR, forresten), og de fleste insisterer på at se kun på tsh og ikke på andre tal i blodprøven eller på, hvordan patienten har det

Pas på ikke at arbejde for hårdt med træningen - jeg trænede også tre gange om ugen, da jeg var helt vildt syg af det, der viste sig at være lavt stofskifte, og jeg mener ikke, det lønner sig. Men forsigtig træning måske ... Risikoen ved hård træning er, at binyrerne kommer på endnu mere overarbejde, end de er i forvejen, og det er ikke godt, hverken nu eller senere eller i forhold til at finde hoved og hale i den stofskiftemedicin, du muligvis må ha.
Blondie skriver en masse godt om træning i tråden Trening for oss med hypothyreose og binyreproblem:
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=14155
Og så velkommen til
Nielsigne
Lignende tråder
-
Jeg har ikke fått påvist lavt stoffskifte men 90% av symptomene stemmer
Av Bentececilie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-02-11, 18:55 -
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 226Siste melding: 17-08-09, 16:33 -
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 38Siste melding: 09-04-07, 22:40 -
vedvarede blødninger etter påvist lavt stoffskifte
Av porselen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 06-08-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker