Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
17-04-12, 08:57 #6
Sv: erfaring med skift fra Eltroxin til Thyroid.
Hej Nielsigne
Tak for dine brugbare råd. Jeg har aldrig fået svaret på dit spørgsmål: "Er der en læge, der vil skrive / har skrevet en recept på thyroid af en slags? (Siden du har fået en pris, mener jeg - en ret så høj en)".
Svaret er, at min praktiserende læge har udskrevet recept pålydende "Thyroid" som kommer fra/og produceres på Glostrup apotek til en ret høj pris. I følge apotekeren i Glostup kan jeg selv anmode min læge om at søge tilskud til præparatet igennem sundhedsstyrelsen, og det vil jeg selvfølgelig tale med min læge om. Min læge har IKKE anbefalet mig at skifte fra Eltroxin til Thyroid, men har indvilget i dette fordi jeg har insisteret. Hvis Ikke min læge er med på at søge om tilskud vil jeg forsøge at følge dine anbefalinger Nielsigne og købe Thyroid fra udlandet.
Lige nu har jeg været på Thyroid i mere end 5 uger og lider under nogle udtalte bivirkninger ved skiftet fra Eltroxin, f.eks er jeg meget svimmel/utilpas, har ondt i bugspytkirtel/bughule, smerter som stråler ud i både højre og venstre side. Sidstnævnte smerter kender jeg alt til fra opstarten på Eltroxin, men svimmelheds anfald er noget helt nyt for mig...og meget ubehageligt. Jeg er noget skræmt af bivirkningerne, selvom jeg selvfølgelig ikke havde forventet at det ville blive nogen nem tilpasningsfase til Thyroid...langtfra. Hvis du Nielsigne, eller andre, kender til nogle af de birvirkninger jeg beskriver hører jeg gerne om det.
Mange hilsner
Hanna
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Hvordan skifte fra Levaxin / Eltroxin til Armour Thyroid
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 10-11-14, 18:58 -
Omregning af Levaxin (Eltroxin) til Thyroid
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 07-10-14, 09:17 -
Erfaring med kombinasjon av Erfa Thyroid og Levaxin??
Av knaskepott i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 21-01-11, 10:24 -
Blodtrykket - hvordan efter skift til thyroid?
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 07-07-10, 10:20 -
"Studie" Thyroid vs. Synthroid (Levaxin, Eltroxin)
Av Hansen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 07-02-10, 10:31

Svar med sitat
Bokmerker