Viser søkeresultater 1 til 8 av 8

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Blodprøver

Man er sin egen læge, sådan er det. Det har også visse fordele - jeg føler mig i hvert fald noget bedre tilpas alene pga det end da jeg ikke vidste noget om noget.

Du bør ikke bruge lykkepiller - det vil få dig yderligere ned med nakken pga stofskiftet. Dårlig kombination!

Under kniven? Spild af tid og ressourcer. Bare få noget andet medicin, så skal du bare se løjer.
    Jeg har selv fået koloskopi pga mistanke om tarmkræft - for det kunne da UMULIGT være medicinen, der var noget i vejen med Man skal ikke hoppe på alt det der. Find en anden læge, evt. i privat regi, det gjorde jeg og mange andre.

Det med neglene fortæller måske et eller andet, måske finder du noget, du genkender her i tråden Negle og neglediagnose: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=10470 Men hold tungen lige i munden, ikke blive bange nu. Brug kræfterne på at komme videre til en, der kan hjælpe dig

Nielsigne
    PS. Mht blodprøver, synes jeg, det er logisk at tage t3'en med. Men den er ikke det vigtigste, mener jeg - det er helheden, der er det, og der hører den jo med. Har fx vanvittig stor betydning for, om man er depressiv!!! Jeg var rigtig langt nede humørmæssigt, da jeg var på Euthyrox. Nu havde jeg så også dårlig mave flere gange om dagen .... men så alligevel. Havde aldrig troet, jeg kunne blive så trist - men lige dette skyldtes, at jeg dannede alt for lidt t3 pga Euhtyrox'en. Hvis du nu går ind i min tråd og læser lidt
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
    I går fik jeg sat mig ned i parken, da jeg luftede hund. Det plejer jeg ikke at gøre; det har jeg jo 'ikke tid til'. Så lagde jeg mærke til, at jeg pludselig gik og sang i går, og det har jeg også gjort i dag. Ikke så længe, men flere gange. Når man ikke plejer at gå rundt og synge, er det en sjov fornemmelse
    Det er selvfølgelig - heller ikke - helt ukompliceret hele vejen at skifte til thyroid, men så svært er det altså heller ikke ... Og det er den mildeste medicin, jeg har skiftet til - allerede et døgn efter skiftet var min plagede mave så godt som normal.

Gab ... må lige af med denne, inden jeg går til køjs ... For hvis man kan tåle syntetisk medicin men bare mangler t3, så kan man jo få et tilskud af det oven i sin t4-medicin. Prøv at læse denne artikel som er publiceret i den norske lægeforenings tidsskift: http://tidsskriftet.no/article/1423906
    Sist endret av Nielsigne; 11-04-12 kl 22:29

Lignende tråder

1. Lavt T3 syndrom er en sterk predikator for Død hos Hjertepasienter!
    Av Arvid G i forumet Lavt stoffskifte og dødelighet
    Svar: 0
    Siste melding: 03-01-12, 19:59
  2. Lavt stoffskifte & Sjøgren Syndrom
    Av Flower i forumet Autoimmune sykdommer
    Svar: 5
    Siste melding: 15-07-11, 21:33
  3. Asperger Syndrom, en "binyre-syndrom"?
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 28-03-11, 19:14
  4. Asperger Syndrom, en "binyre-syndrom"?
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og autisme
    Siste melding: 28-03-11, 19:14
  5. Metabolsk syndrom - syndrom X
    Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Siste melding: 26-08-07, 20:50

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder