Tak
Jeg har været samtlige læger igennem og hende jeg har fundet hører og sender mig videre. Tror ikke hun har meget forstand på mine sygdomme, så må bruge min sparsomme energi på at være min egen læge - lidt trist. Har i mellemtiden fundet ud af, at de T3 prøver hun ikke har taget, faktisk er de vigtigste.

Hun var vældig flink sidste år at give mig lov til at sætte dosis op fra 75 mg til 100 grundet, jeg fik det bedre psykisk for hver gang jeg steg. Det var godt sidste år, men kunne være det ikke er så godt d.d.
Da min mave er elendig grundet sjøgren syndrom og Ehlers-Danlos, har jeg en teori om, at Euthyroxen ikke bliver optaget godt nok da jeg stadig kæmper en kamp med depression. Så enten finder jeg ud af dette eller så er det lykkepiller.

Flere har påpeget at TSH er for lav og jeg nu har højt stofskifte ... det mener jeg nu ikke, for jeg er ikke hyper eller "almindelig" som jeg var i gamle dage, for der mener jeg stofskiftet var for højt eller i hvert fald rigtig godt.

Jeg er så død træt og har øget mit søgnbehov fra 10 timer til ca. 13
Fryser det ene øjeblik og sveder som et vandfald det næste
Da jeg stoppede med at ryge 12.02.2005 fik jeg højt blodtryk i 2 år og maven gik i stå (toiletbesøg hver 3 uge).
Fra rygestop tog jeg på fra 52 kg til 63 kg på under 3 måneder og til d.d. er jeg oppe på 69,8 og stadig stigende. Jeg kan fandeme snart ikke gå på mine fødder. Hvis ikke jeg får styr på dette stofskifte, må jeg stoppe med at spise eller under kniven
Har fået stive fingre
Neglene buler