Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
25-01-11, 23:31 #1
Sv: Thyrogensprøyter og radiojod
Heisan.
Jeg gjennomførte radiojodbehandling i forrige uke, med Thyrogenstimulering som forbehandling. Det gikk uten at jeg merket noen bivirkninger utover litt kvalme, noe jeg også opplevde under den første radiojobehandlingen med Levaxin-seponering. Jeg er veldig fornøyd med Thyrogenstimulering, og har sørget for garantier at jeg også vil få dette når jeg (dessverre) må gjennomføre en tredje radiojodbehandling om et halvt år.
Når det gjelder blodverdiene så har jeg ikke fått annen beskjed enn at jeg om 5-6 uker må få tatt blodprøver hos fastlegen, med evt dosejustering.
Thyrogen er himmelrike i forhold til Levaxin-seponering, og jeg er glad for å høre fra sykehuset at det blri vanligere og vanligere.
-
26-01-11, 16:04 #2
Sv: Thyrogensprøyter og radiojod
Takk for svar Abiela!
Fint å høre om dine positive erfaringer.
Kjedelig at du må igjennom så mange runder, men godt du slipper noe mer seponering da
.
Jeg er også utrolig glad for thyrogensprøytene. Ikke bare fordi man slipper seponering, men TSH´en skal visstnok dale ned igjen like fort som den gikk opp. Virker som noen kan slite litt med å stabilisere verdiene igjen etter seponering og radiojod.
Lykke til, håper du holder motet oppe gjennom all radiojoden
Klem
Lignende tråder
-
Thyrogensprøyter og radiojod
Av månestråle i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 5Siste melding: 26-01-11, 16:04 -
Forbehandling med rhTSH forud for radiojod
Av Anisa i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 0Siste melding: 06-03-10, 20:13 -
radiojod
Av Tone i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 1Siste melding: 10-08-05, 18:04 -
Graves og radiojod
Av Tone i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 16:54 -
Prøveresultat og har fått radiojod for Graves
Av meg i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 6Siste melding: 28-06-05, 11:16

Svar med sitat
Bokmerker