Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
"Fikk brev fra NTF og sammen med det lå det reklame fra Bailine. Jeg synes ikke slik reklame bør sendes ut fra dem."

Tiltredes!
...for før i verden så hadde Dagbladet faste innslag fra Dusteforbundet (Fredrik Stabels fantastiske univers).

Det foresvever meg mer og mer at NTF kvalifiserer seg igjen og igjen for oppmerksomhet fra Dusteforbundet -
for man sitter jo og igjen med valget mellom å le eller gråte over slike "venner".

"Jeg sier ikke mer." (Stabel)
HA HA HA!!! « Av alle ting man kan ha, er prinsipper det aller vanskeligste » Fredrik Stabel

Jeg ser jo ikke helt hvilket prinsipp NTF har når de sender ut den ene brosjyren etter den andre, og om noe som er helt ubrukelig, mens brukelig informasjon som medlemmene virkelig trenger for å sette seg inn i sykdommen, støver ned i hjernen til de som sitter og ikke vet ut og inn i NTF.

Norsk Dusteforbund var som kjent meir enn eit avskrivingsbyrå for dustete prosa frå avisspalter, offentlege dokument og anna. Lillemaud var del av eit stabelsk univers som levde sitt eige liv i Welhavens gate, der Fredrik Stabel sjølv ein gong budde på pensjonat og fann levande modellar til menasjeriet sitt, som Beatrice Gulbrandsen (infantile Beatrice), Rasmus Rebell, forfattar og dobbeltmenneske, og alle dei andre. Det er løyndomen eller forklaringa bak Stabels unike humor, eit persongalleri som gjennom åra utviklar sin eigen absurde retorikk og surrealistiske tenkjemåte, uetterlikneleg av alle andre.