Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
25-03-12, 10:28 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
Dette kan kanskje være bivirkninger av medikamentene? Gjetter på at det står oppført som bivirkning på noen av medikamentene? Eller autoimmunitet? Autoimmunitet kan også gi mange rare utslag innimellom.De siste ukene har jeg fått utslett av soppen.
Er du sikker på at du ikke har lave kortisolverdier? Kanskje det hadde vært lurt å få en ny spyttprøvetest snart?I tillegg til tretthet har jeg, hjertebank (kan komme av candida), muskelsvaket, ustabilt blodsukker og stort søvnbehov. I tillegg har jeg tørr munn
Jeg blir litt bekymret for deg nå jeg leser innlegget ditt, Rufus. Ikke kjør deg i senk før du setter inn andre tiltak. Jeg har selv opplevd å se meg blind på en ting, når svaret lå på det mest selvfølgelige stedet, nemlig i hormonnivåene. det er ikke sikkert ditt svar er det samme som mitt, men ikke la deg gå for langt ned før du gjør noe.
Lykke til blant hybelkaninene, de formerer seg her også
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker