Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Tarmskylling til skade ?
Threaded View
-
23-03-12, 11:54 #5
Sv: Tarmskylling til skade ?
Et lille praktisk eksempel her
Nielsigne
PS. Anisa, jeg tror da ikke, folk er idioter ... bare at det for mange er svært at overskue dette. Ofte har man jo ondt og er helt mørbanket af træthed pga. kropslig anstrengelse og dårlig søvn, når det kommer til det punkt, hvor man bare MÅ skylles ... Jeg er i hvert fald.
Hvis jeg beslutter mig for at købe et at de der små tarmskyller-sæt, du linker til her, så vil jeg købe det fra netspiren; de to andre steder - eller i hvert fald helt sikkert det ene af dem - forhandler nemlig en model fra Holistica Medica - som ejes af heilpraktiker Arvin Larsen, vores kære ven ... https://www.stofskifteforum.dk/showt...?t=7936&page=4 , fra # 39 ....
Lignende tråder
-
Irreversibel skade
Av paxx i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 23-08-10, 18:53 -
Binyre-skade af hormonforstyrrende kemikalier
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 20-02-10, 23:48 -
Av Anisa i forumet Hvorfor (for)blir vi syke?Svar: 0Siste melding: 20-02-10, 23:48 -
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 0Siste melding: 20-02-10, 23:48 -
Operert i jan-99, har fått skade på stemmebåndet!
Av tinka i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 12-08-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker