Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Min holistiske lege, som jeg traff i morges, ønsker at jeg skal begynne med veksthormon, «Sermorelin» som dryppes under tunga, antiaging-systems.com (UK).

Så min tanke nå er å satse på LDN og ren T3, og vente med alt annet.
Hvis jeg var dig, ville jeg hoppe med begge ben i «Sermorelin», og det ville kun gå for langsomt, Vigdis.

Det interagerer IKKE med noget af det, du allerede er i gang med, og det du kommer i gang med... Tværtimod. Desuden er «Sermorelin» ikke væksthormon, men et stof, der får din egen hypofyse til at release dit eget væksthormon. Derudover bruges «Sermorelin» kun periodisk, idet den "releasing" som «Sermorelin» får til at ske, vil få din hypofyse til at producere mere væksthormon et stykke tid efter at "serien" er ophørt, til næste gang osv.

Du befinder dig nu på niveauet, hvor du måske skal nøjes med 5% af det væksthormon du dannede da du var teenager. Et helt hav af helseproblemer kan relateres til det biologiske forfald, kroppen udsættes for fordi væksthormonet nærmest "forsvinder" fra kroppen, til der næsten ikke er noget tilbage i din alder. Benyt dig af at du har en læge, der går ind for denne behandling, fordi denne chance får du måske ikke igen.

LDN og T3 er lægemidler... afhængige af, at "vært-kroppen" kan nyttiggøre dem. «Sermorelin» er en stimulator af den hypofyse, du i forvejen ejer, og som kan ikke gøre sit bedste for dig, uden at «Sermorelin» genetablerer funktionen. Vigdis. Det kan virkelig ikke nytte at undlade "springet", når dette "Spring" i virkeligheden kan sende en hel genoplivnings bølge gennem hele din krop, og alle din e hormonkirtler. Ikke noget at være bange for. Tværtimod.