Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Hybrid View
-
22-03-12, 06:03 #1
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Takk for omtanken Dennis

Jeg tror likevel at jeg nå i første omgang satser på ren T3 og LDN som jeg har startet med. Så gir jeg det litt tid, før jeg forsøker meg på noe nytt.
Det jeg har merket, og jeg tror det er et signal på at jeg ikke får nok T3 fra Thyroid heller, er følgende: jeg har kun tatt T3 tre ganger. En liten dose for noen dager siden, i tillegg til thyroiddosen. Jeg kjente at det skjedde noe med hele meg, jeg følte meg så lett, så glad, det var som om jeg kunne besøke alle rommene i hodet mitt, alt føltes klart og tydelig i tankene mine. Jeg hadde ingen følelse av den vanlige sløvheten og strevet med konsentrasjon. Det samme gjentok seg i går.
Jeg kommer ikke til å ta den barske veien, med å kutte ut thyroid og holde ut så lenge jeg kan og så begynne på T3. Det virker som om det er fremgangsmåten for å unngå "thyroid dump". den prøvde jeg meg på da jeg startet med hydrokortison, jeg gikk krafig ned på thyoid, og nådde i stedet en skikkelig "thyroid bottom" som Anisa kalte det!
I dag forsøker jeg meg med 20 mcg T3 og ingenting annet av stoffskiftemedisiner. Så holder jeg meg der en stund før jeg øker. Dete er altså min vei. Dette er ingen veiviser for andre. Jeg beskriver min vei. Den kommer høyest sannsynlig til å bli full av blindveier og trafikkkaos, men det får stå til. Hvis noen tror de sliter med det samme som jeg kanskje sliter med, kjøp Paul Robinsons bok før du kaster deg ut i eksperimenter! Ha en dialog med legen din! Vi skal fare varlig med T3, den er høyest potent!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
22-03-12, 10:06 #2
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Masse lykke til Vigdis! Håper du kommer i mål så fort som mulig med minst mulig utfordringer:-) Dette vil også kanskje kunne gi en indikasjon på om signalstoffene er i balanse. Hvis du overproduserer noen stoffer vil du snart kjenne det vil jeg tro.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker