Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Tråd: På let etter årsak
Threaded View
-
20-03-12, 10:55 #2
Sv: På let etter årsak
Det dér lyder som noget, jeg læste om binyreproblemer, nemlig at man i begyndelsen af en dårlig periode kan opleve, at man har mere energi / føler sig lidt hyper. Jeg prøvede det for tre år siden og faldt så med et brag. Så jeg tænker da, at det, du oplever, måske er binyrerne, der laver ballade.
Jeg læste noget andet, du har skrevet, der efter min mening også lyder lidt som noget med Binyrerne: Mange læger måler binyrernes kapacitet på en måde, der helt enkelt ikke virker, efter hvad jeg har læst både her på forummet og andetsteds. Man må ta spytprøver fire gange i løbet af et døgn for at vide, at "de er fine". Har du gjort det? Ellers kan du få det målt via fx Scandlab http://www.scandlab.com/index.html
Jeg ved ikke noget om det med influenzaen. Men tilskud af hormoner kan ændre lidt af hvert, så måske er der noget dér. Og man kan sige, både influenza, hormoner og antistoffer er noget af en udfordring for immunforsvaret - så måske blev den cocktail bare for meget?
Jeg fik selv Diane Mite i et års tid, og jeg har da nogle gange overvejet, om de kan have sat et eller andet i gang
Med hensyn til antistoffer mener jeg, de i sig selv kan ødelægge lidt af hvert. Man må passe sine d-vitaminer - d3 - sin selen, måske jod? - og alt det andet. Holde sig fra hirse, soja etc. etc. ...
Noget helt andet, der også har med hormoner at gøre: Når man kommer i puberteten så tidligt som i 8-årsalderen, så er det jo vældig usædvanligt, og måske skulle lægen være lidt varsom med, hvad du får af andre hormoner.
Hvis du har PCO, kunne det måske være en idé at ha det som omdrejningspunkt, når det gælder kost fx. Måske finder du noget her: http://www.pcoinfo.dk/
Og måske skulle du forske lidt i, om fx tilførsel af naturlige hormoner kunne være noget for dig.
... og så måske en anden læge?
God bedring
Lignende tråder
-
Er lavt stoffskifte årsak til depp?
Av helgemann i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 48Siste melding: 28-05-10, 13:22 -
Genmodifisert mat - årsak til at vi er syke?
Av Måken i forumet Genmodifisert mat (GMO)Svar: 3Siste melding: 28-04-10, 13:30 -
Medikamenter er en hyppig årsak til utslett
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:04 -
Er lavt stoffskifte årsak til depp?
Av helgemann i forumet DepresjonSvar: 20Siste melding: 15-07-09, 21:01 -
Årsak til vektøkning?
Av Anne Mette i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 30-06-05, 23:22

Svar med sitat
Bokmerker