Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
19-03-12, 14:12 #15
Sv: Trenger hjelp igjen!
Lest masse igjennom bloggen "Stop the thyroid madness" nå, og yes. Var det jeg misstenkte ja! Nå er jeg enda mer giret på å bare komme meg over på thyroid! Jeg har kjøpt boken, men med levering fra USA så tar det vel en stund før den kommer frem
I allefall ikke før legetimen jeg har på fredag. Men tror jeg skal gjøre som deg, og skrive et brev til legen og levere det til han før den tid. Fantastisk idè!
Sitter her og leser meg opp nå.
Angående endokrinologen har jeg faktisk ombestemt meg litt. Han sjekket ikke engang T3 når jeg var hos han (det har vel forøvrig ikke legen min gjort på lang lang tid heller, når jeg ser igjennom papirene mine) Og når jeg tenker tilbake så snakket han (endokrinologen) unormalt mye om at jeg kunne ha for mye av det mannlige kjønnshormonet. Så om jeg skal legge min tro på han, det er jeg litt mer skeptisk til nå. Legen min derimot har vært utrolig hyggielig og grei helt siden jeg begynte hos han i 2010. Jeg kom dit og var ekstremt skeptisk til leger, da min ikke trodde meg gjennom flere år. Gamle fastlegen min fortalte meg at jeg var overvektig, deprimert og at jeg trøstespiste. Sist jeg var hos min nåværende fastlege mente han at jeg var deprimert pga et vanskelig år med sykdom, men at jeg nå var "stoffskifte-frisk".
Jeg tror dog at dersom jeg virkelig skriver godt for min sak, og opplyser han litt, at han kanskje begynner å se tegningen!
Blåresept eller ikke.. frisk må jeg bare bli! Men er på trynet at det skal være sånn, Elbeth. Hvor mye ca koster det med thyroid i måneden da? Vet det avhenger av dose osv, men.. kan være greit å forberede seg mentalt :P
Også må jeg bare spørre; Hva er blodprøven S-Thyroxin (T4)? Sånn det står på utskriften av labratoriearket jeg fikk sist. Og der står det at ref er 58 - 161 og at jeg har 188* i verdi der. Søker og søker, men finner ikke ut om hva denne blodprøven står for! Noen som vet?
Jeanett Elisabeth. Har jeg lavt stoffskifte?
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker