Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
13-03-12, 18:56 #14
Sv: Trenger hjelp igjen!
Hei Jeanettelisa
Jeg begynte med Thyroid Erfa i august 2011, så jeg har bare brukt det 7 måneder. Jeg startet på 60 mg og har økt dosen gradvis, med øking ca hver 14 dag i starten og hver 4. uke når dosen ble høyere. Nå er jeg oppe i 217,5 mg daglig.
Hvis endokrinologen skriver ut resept til deg på Thyroid Erfa eller Armour, så bør du få det på blå resept.
Av enn eller annen grunn, er endokrinologer tilnærmet "gud" for HELFO. Jeg og flere har truffet på endokrinologer som er helt blank på stoffskiftet, og derfor mener jeg denne opphøyde tittelen egentlig ikke burde være verd papiret det står på når kunnskapen om stoffskifte utifra symptomer i virkeligheten er lik null.
Min fastlege som er spesialist i allmennmedisin, skrev en søknad for at jeg skulle få Thyroid på blåresept, men denne dyre tittelen er tydeligvis ikke god nok for HELFO, så jeg fikk avslag
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker