Sitat Opprinnelig skrevet av June Vis post
Etter å ha studert min kalender nærmere ser min nøyaktige medisinhistorie slik ut:

En uke 50 mcg Levaxin, deretter seks uker 100 mcg, så to uker uten medisin. Hvis jeg først har fått symptomer etter å ha redusert dosen for fort, hvor lenge vil disse vare hvis jeg ikke begynner på en lavere dose umiddelbart, og hvor alvorlig kan disse symptomene bli?
Jeg har ingen anelse!

Men dette:
Sitat Opprinnelig skrevet av June Vis post
Den effekten jeg fikk var at jeg ikke var så kald, altså mindre frysen, jeg ble mer våken, fikk regelmessig menstruasjon, mer orden på fordøyelsen og generelt mer våken og effektiv. Bedre søvn fikk jeg også. Er dette reell effekter eller kan det like så godt være placebo-effekten?
viser jo med al tydelighed, at du reagerer fuldstændigt som en med lavt stofskifte, der får tiltrængt medicin. Hvis du lå for højt i længere tid, ville dine menstruationer nok ændre sig til at være hyppigere, mener jeg, men umiddelbart lyder dette jo fantastisk godt. Måske skal du faktisk ha 100 µ men er bare gået for hurtigt frem.

Jeg har hørt og læst om flere med fibromyalgi, der bruger stofskiftemedicin, og det er jo et hit, hvis man kan få det bedre med det. Hvis man ikke venter for længe, kan man vel næsten kalde det, at kroppen sættes i gang med at reparere ting og sager selv

Nielsigne