Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor eller hvordan det er med økonomien din, men hvis du kan si noe om det er jeg helt sikker på at det er noen her inne som kan tipse deg om mer seriøs lege i området du bor, el. et privat alternativ om det er aktuelt. Selv tenker jeg å bestille kortisol spyttprøve-kit fra scandlab i Sverige nettopp med tanke på slitne binyrer. Er foreløpig bare kommet til "springe-meg-på-veggen-og-kommer-ingen-vei-stadiet", så jeg vet i hvertfall litt om hvordan det føles når kroppen..
En annen ting er at sterkt emosjonelt stress og fortvilelse som det du beskriver, også vil påvirke binyrene negativt og ytterligere forsterke din allerede håpløse situasjon.

Mitt beste råd er i hvertfall: bytt legekontor og prøv å komme deg til noen som hjelper deg å finne ut om binyrene dine trenger hjelp og ta resten derfra! Del gjerne dine problemer med oss her inne - her er man ganske anonym om man ønsker og det er mange sterke og kunnskapsrike mennesker i alle slags aldre og livssituasjoner her som mer eller mindre alle har slitt med sykdommen og systemet.. Forståelse og gode råd er gull verdt når liver "kræsjer" på denne måten! Vi er mange som sliter, både både fysisk og psykisk, både uttalt og uutalt..

Ønsker deg lykke til og håper du får hjelp!