Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Veldig interessant, takk for videre info rexxy69

Jeg fikk en nedtur hormonmessig etter stress i sommer, og kjenner at jeg fortsatt sliter med for lave energinivåer. Jeg faller litt sammen flere ganger om dagen. Det er absolutt ikke på nivå med slik jeg hadde det da binyrene var på det svakeste. Men jeg er dårligere enn jeg var for noen måneder siden, og er interessert i måter å komme meg opp igjen på. Vurderer å be legen om NAC. Så dette høres ikke så dumt ut!
Hei Vigdis..

Det er vel litt av det samme med meg. Var brukbar tom. ca. medio september for nå å ha en skikkelig energidump, veldig dårlig energi og fryktelige muskelsmerter og x antall powernaps/dag og med veldig lave nivåer igjen. Var så dum at jeg forsøkte meg på Levaxin og Lio en periode for jeg får ikke FT4 opp over 11,7 max 12 på ERFA. Bra med FT3 da på ERFA - rundt 9 og da er jeg rimelig brukbar. For å se om jeg kunne være en av dem som funker best på kun syntetisk T3 som dr. Lowe sankker om ville jeg gi det et forsøk - og det funka ikke. Tilbake på ERFA igjen nå med litt tilskudd av HC men uten at den store bedringen kommer selv om jeg har litt mindre behov for hvile. Får gjort noe men det går ikke fort om dagen. Mulig det er skikkelig antistoffangrep på gang igjen - bruker for min del å ledsages av bøttevis med trøbbel og det har jeg nå.

Jeg har enbart benyttet ZMA ift. bedre retituerende søvn og at det sies at det skal øke egen malatoninproduksjon. Ekstra energi kan jeg ikke si jeg har fått - men så trener jo ikke jeg hardt heller da. Men skal ikke klage på søvn. Byttet ut dosene av zink/mg/b6 i totalen med innholdet i ZMA av det jeg tar hver dag - og mg/sink ser bra ut på prøvene i blod. Om det når fram aner jeg jo ikke. Bruker også NAC - det er det jo bare å kjøpe å forsøke (kanskje litt avhengig av hva annet du tar?)Tror de har det på Frogner helsekost - selv har jeg kjøpt NOWS fra iherb.

Lykke til Vigdis - og håper du finner ut av det