Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
03-03-12, 07:29 #10
Sv: Startet på Armour Thyroid i går...
4 uker på 2 grain Armour Thyroid og 75 mcg Levaksin. Føler på mange måter at jeg har våknet fra en tåkete og mørk verden jeg. Har tiltak. Blir ikke helt utkjørt om jeg er sosial på kvelden ved siden av jobb. Har ork og tiltak.
Endelig!!! Det er rett og slett helt fantastisk! Jobber nå 60% men det har blitt litt flere dager grunnet opplæring. Jeg har hatt møter/sosialt samvær på kvelden og det uten å bli helt utkjørt. Jeg har til og med begynt å kjede meg når jeg er hjemme. Det har til nå bare vært veldig veldig deilig å være hjemme for å ta det med ro men nå er det kjeedelig. Det er jo et godt tegn! Plutselig har jeg fått frigjort mer tid. Det har nå hendt flere dager at jeg våkner med en lykkefølelse. Om alt dette skyldes Armouren vet jeg ikke men godt er det.
Føler meg sterkere både fysisk og mentalt. Det hjelper på både selvtillit og selvfølelse. Jo dette går rette vei 
Var på ultralyd av halsen min denne uken. Han fant en liten avgrenset skjoldbrukskjertel. Ingen tegn til knuter eller lignende. Det er godt å høre at den er der og er fin men liten da. Vil den kunne bli større om jeg fikk til økt bruk av egen skjoldbrukskjertel?
Han sa også at lavt stoffskifte var en folkesykdom og at det var mange som hadde det. Det vet vi jo...

Lignende tråder
-
Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 12-12-10, 11:49 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat
Bokmerker