Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
01-03-12, 21:21 #1
Sv: Har skrevet brev til legen...
Hei Huldrena

Jeg kjenner meg igjen med vektøking som kom snikende. Før jeg ble gravid lå vekten på ca 65 -70 kilo, og jeg fødte fem barn i løpet av syv år .
Etter de to første graviditetene gikk jeg tilbake til rundt 70 kilo, og da jeg var gravid med mitt tredje barn, gikk jeg ned i vekt og veide bare 60 kilo etter fødselen. Min tredje sønn døde i krybbedøden
Vektøkningen kom snikende etter den fjerde graviditeten, og i tillegg orket jeg ikke gjøre barseltreningen - den kunne jeg gjøre senere når jeg ikke var så sliten, tenkte jeg.
Jeg skjønte ikke hvor mye jeg egentlig hadde lagt på meg for jeg hater også å gå på vekten.
Det var på en helsesjekk at vekten viste 98 kilo HJELP! Ingen ting hjalp - ikke brukte jeg medisiner, jeg spiste lite og nesten ikke fett (for vi lærte at fett gjør deg fet) men kiloene satt likevel bom fast ihvertfall i ti år.
Diagnosen hypothyreose fikk jeg først i 2005.
Nå vet jeg at vi som nasjon har blitt ført bak lyset og i flerfoldige ti-år fått feil kostråd. Kanskje hadde jeg ikke lagt på meg 30 kilo om jeg hadde visst det vi nå vet - at naturlig fett er sunt, mens mye brød og søt frukt gjør oss fete.Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Skriv et brev til legen din
Av Mod i forumet Breve til legenSvar: 4Siste melding: 12-06-12, 15:56 -
Skrive "brev" til legen - noen med erfaring?
Av Qa i forumet Breve til legenSvar: 9Siste melding: 10-05-10, 14:04 -
Anbefale en bog, som endnu ikke er skrevet
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 1Siste melding: 11-02-09, 14:09 -
NU har æ skrevet brev!!!!
Av pusur i forumet Breve til legenSvar: 11Siste melding: 14-06-06, 22:33 -
Jeg skrevet et brev til legen. Var jeg frekk?
Av cathrin i forumet Breve til legenSvar: 47Siste melding: 01-06-06, 18:27

Svar med sitat

Bokmerker