Hurtig update

Så er tandlægebesøgene overstået i denne omgang
Det går godt med parodontosebehandlingen - et udtryk for, at der sker gode ting med mit immunforsvar trods alt, tænker jeg

Jeg tror, vi har fundet den rigtige form for antibiotika nu. Jeg har haft og har stadig noget herxheimer reaktion, men jeg føler mig mindre forgiftet. Pyha. Sådan nogle mikroorganismer der, laver godt nok mange toxiner

Med thyroid er det ikke godt. Jeg har prøvet at skære noget af de 3 grain men er endt med at tage det alligevel til nat, for det går helt galt. Jeg har haft ALT for mange smerter igen, ALT for meget brain fog og jeg har ligget ALT for meget på sofaen med et hjerte der banker løs for at "trække det hele".

Måske har de ikke ændret formuleringen i Glostrup lige for nylig, men jeg tror altså, der er noget, der er anderledes mht. optag eller styrke fra det første glas til det næste?
Er det ikke meget mærkeligt, at jeg kan være så underdoseret, når jeg er steget med hele 60 mg.???

Det kan selvfølgelig vise sig at være pga. menstruation eller de kraftige reaktioner på antibiotika og ekstra C-vitamin, men jeg synes godt nok, det er voldsomt.

ERFA NU! Håber at få recept på mandag!

Thyromin - et muligt tip?
Efter at have taget 1½ grain hhv. morgen og eftermiddag i dag var jeg alligevel så dårlig, at jeg greb ud efter et glas med Thyromin, der er homøpatisk T4.

Inden jeg kom i gang med medicinen, og inden min balance mellem kortisol og T3 var blevet justeret til det bedre, gav de angst, da jeg forsøgte mig med dem.
Fordi det er meget bedre nu, turde jeg godt forsøge. Det gjorde ingen forskel på mine smerter og min træthed, men min hjernetåge klarede noget op!
Jeg har absolut ingen forklaring på det ud over, at der må ske noget med omsætningen på celleniveau.
Tænkte, at andre måske kan have glæde af det, selvom vi reagerer forskelligt...