Luuna - jeg ved ikke, om du kan bruge det til noget, men jeg vil bare fortælle, at min erfaring med stigninger i Erfa er, at jeg først oplever overdoseringssymptomer efter 10 dage - og nogle gange endnu længere tid efter en stigning. Måske kommer reaktionen også forsinket hos dig, hvis du kommer for højt op? Det lader dog til, at du kan mærke en mere direkte effekt af dosisøgninger og sænkninger, så det er nok ikke det samme hos dig. Synes dog bare lige jeg ville skrive det alligevel .

Håber virkelig ikke, at Glostrup har ændret indhold/styrke i pillerne uden at informere! Som Nielsigne skriver, er det utroligt, at det skal være sådan en kamp at sikre sig sikker og stabil behandling!

Du har tidligere skrevet, at din PMS og øgede gener op til menstruation bl.a. kan skyldes for lidt østrogen. Det er nok sandsynligt, men mine egne erfaringer fra denne måde bekræfter, at det også kan hænge sammen med for lidt progesteron - og måske for lidt af begge dele?

Jeg er imponeret over, hvor hårdt du sætter ind - og håber, du kan få den rette støtte og behandling hos Bruce Kyle!

Hvis du på et tidspunkt får overskud, må du meget gerne skrive om, hvordan du er blevet klar over, at du har parasit- og bakterieinfektioner. Er det blevet målt hos Bruce Kyle? Eller blot på baggrund af symptomer?

Rigtig god 'arbejdslyst'!