Hei, jeg sliter med mange av symptomene på lavt stoffskifte.
jeg er alltid sliten, uansett hvor mye hvile jeg får. Tiltaksløs, har mange ting i livet mitt jeg brude ta tak i, men jeg orker det bare ikke.
ukonsentrert, klarer ikke fokusere på et ting og fallerfort ut av samtaler. Glemsk, jeg husker knapt hva jeg spiste dagen før eller hva jeg gjorde.
Jeg fryser nesten hele tiden, også når andre sier det er varmt. Jeg fryser om sommeren da andre svetter, syns alt under 27grader innetemp er alt for kaldt. Og når jeg dusjer så dusjer jeg i så varmt vann at jeg blit helt kokt hummer. Huden er helt varm og rød etterpå og samboer brenner seg på den temperaturen. Ellers er jeg veldig blek. Mer enn normalt. Jeg mister mye hår, og har ofte humørsvingninger. Har nesten ingen appetitt, likevel har jeg sett vektøkning. Er mye nedstemt og fraværende kjønnsdrift.

Jeg tok noen blodprøver på legen for en tid tilbake siden. Jeg vet ikke helt hvilke av disse som er relevante, er ingen ekspert. Me kunne noen her ikke hjulpet meg litt med dem hadde jeg blitt veldig glad. =)

ALAT 6
FOLAT 3
FERRITIN 134
THYROXIN, FRI T4 16
TSH 2,20
TROMBOCYTT 307
VIT B12 263
VIT D 65,7

Har ikke alle prøvene jeg burde ha. Legen ville ikke ta flere enn disse. som dere sikkert skjønner er det ikke mye hjelp å få der. Kan noen her hjelpe meg?