Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Tråd: Bivirkninger ved Erfa.
Threaded View
-
19-02-12, 00:03 #13
Sv: Bivirkninger ved Erfa.
Jeg tænker Bibzi80, at du skal holde fast i dette: "Virker som alle symtomene på lavt stoffskifte ble forverret."
Hvis du er OK med at vende tilbage til lægen på den baggrund (!), kan du evt. forsøge at starte på de 15 mg. igen, og så øge dosis til det dobbelte allerede efter 2 - 3 dage. Herefter kan du lægge yderligere 15 mg. oveni, hvis du mærker symptomer på lavt stofskifte igen, før du skal til lægen.
Den eneste test jeg kender for tungmetalforgiftning, er en test, som foretages af en læge, der giver en injektion med et stof, der løsner metallet fra vævet, og der tages så urinprøve før og efter. Jeg synes ikke, det lyder som om, at dette er et (hoved-) problem for dig.
Jeg er for træt til at finde links nu, men du kan prøve at søge på hyrdrokortison (hyrdrocortison) og creme herinde. Der er nogen, der har gode erfaringer med at smøre sig med creme, og det kunne måske være en løsning for dig, når din mave er så sensitiv.
Du kan jo også prøve at tale med lægen om det.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
bivirkninger og medisinbytte
Av Bittan i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 01-07-11, 11:32 -
Kan Erfa gi bivirkninger som gir utslag på urinveiene?
Av Flower i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 2Siste melding: 26-08-10, 11:56 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49

Svar med sitat
Bokmerker