Viser søkeresultater 1 til 10 av 100
Hybrid View
-
14-02-12, 19:24 #1
Sv: Var nettopp hos legen - trenger litt moralsk støtte...
Jeg synes det høres ut som et godt utgangspunkt jeg, med en lege som er villig til å prøve seg fram? Bedre enn de bastante som noen dessverre kommer borti, som erklærer at du er frisk fordi prøvene er "fine", mens du føler deg elendig og alt annet enn frisk.
Og ja, det kreves tålmodighet her. Vi har ofte brukt mange år på å bli syke - du forteller at du har vært syk i mange år, uten å ha fått noen behandling for det. Da tar det tid å få bedre balanse på hormonsystemet igjen, for det er komplisert og finjustert når det fungerer som det skal. Mange blir helt fine av behandling med levaxin, noen dessverre ikke - så da blir det nødvendig å prøve andre alternativer. Hvordan gikk det med din mor, hjalp det henne med levaxin?
-
14-02-12, 19:37 #2
Sv: Var nettopp hos legen - trenger litt moralsk støtte...
Ja, jeg har kanskje vært heldigere med legen min enn jeg tror. Har aldri hatt noe liknende problem før, så jeg er ikke vant med leger som ikke tror meg.
Og ja, moren min ble kvitt så godt som alle symptomene etter at hun begynte på levaxin. Og hennes prøver viste også at hun var innenfor normalverdiene før hun begynte med Levaxin - enda en grunn til at jeg tror det er dette jeg lider av.
Lignende tråder
-
De fleste har (cøliaki) sykdommen uten å vite det
Av Vigdis i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 0Siste melding: 25-10-11, 08:12 -
Lavt stoffskifte uten antistoffer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 89Siste melding: 16-09-10, 10:36 -
Jeg fikk vite for ca. åtte mnd siden at jeg har lavt stoffskifte, er 28 år.
Av liten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 78Siste melding: 04-06-07, 20:27 -
Vi har fått vite at jenta vår på 3,5 år har lavt stoffskifte
Av mamma til 4 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 22-12-06, 20:58 -
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Av lilly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-09-05, 16:24

Svar med sitat

Bokmerker