Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
13-02-12, 23:50 #9
Sv: Uvitenhet og uforstand spesielt om hypotyreose type 2
Mange tak Elbeth

Det her passer som fod i hose på mig, og jeg har netop en kviksølvforgiftning og døjer med andre former for toxiner.
Mary Shomon citerer på sin hjemmeside Dr. Langer for at sige følgende:
Jeg havde meget stærke hyper-reaktioner med hjertebanken, angst m.v., og det, jeg gjorde, var at dele en 60 mg. tablet i 8 dele (7,5 mg.) og oven i købet skære noget af den, som jeg tog efter nogle timer.Solutions for People Who Can't Tolerate Thyroid Medications
According to Dr. Langer, another subset of people with profound thyroiditis and hypothyroidism find that taking any amount of thyroid hormone creates problems. These people will have palpitations, and extreme hyperthyroid-like symptoms after taking even the smallest standard dosage of thyroid hormone replacement medicine.
Not taking medicine is not a solution, because hypothyroidism ultimately requires treatment, but many of these patients are in a catch-22 -- treat the hypothyroidism and prevent long-term illness -- but suffer debilitating symptoms and side effects due to their over-sensitivity to thyroid medications.
Dr. Langer's answer? He works with a reputable compounding pharmacist to produce an aqueous solution of the thyroid medicine. Then, he has patients start with a daily dose as small as one drop, which is 1/10th of a quarter of a grain. He then has them go up in dosage one drop at a time. According to Dr. Langer, "with most of these patients, it takes a much longer period of time, but they can get to the right quantity of thyroid using the aqueous thyroid and can eventually be transferred over to the tablets."
Den første tid tog jeg desuden medicinen med lidt mad og adskillige beroligende og cortisoldæmpende urter, vitamin B1 og magnesium.
Jeg oplevede imidlertid hurtigt at få hyposymptomer kort efter hver doseøgning, og jeg kom på min nuværende dosis på 105 - 120 mg. i løbet af 8 uger.
I øvrigt er jeg stadig i behandling for min kviksølvforgiftning, der også ifølge Kent Holthof kan bidrag til hypothyreose på celleniveau.
Jeg tænker, at det er meget vigtigt med et individuelt program, så dette tilpasses kroppens reaktioner.
Lignende tråder
-
Hypotyreose type 2
Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 23-11-13, 11:14 -
Hypotyreose Type 2
Av Anisa i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 8Siste melding: 31-03-10, 13:06 -
Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epidemien"- forskning
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 07-03-09, 09:16 -
Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 29-09-08, 13:44

Svar med sitat

Bokmerker