Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Tråd: Bivirkninger ved Erfa.
Threaded View
-
13-02-12, 15:52 #6
Sv: Bivirkninger ved Erfa.
Jeg har funnet noen forklaringer på hvorfor noen ikke tåler Thyroid i boken « Hypothyroidism Type 2: The Epidemic » av dr. Mark Starr:
Side 188: A 40-year-old patient with fatigue, cold iontolerance, dry skin and hair, irregular menses, and cronic painwas intolerant of the smallest thyroid dosage. Her heart rate shot up, and she developed tremors. Testing showed her mercury level to be 15 times greater than normal. After treatment to lower her mercury, she was able to tolerate treee grains of thyroid. Her symptoms greatly improved.Side 171: Dr. Sonkin told me something I would not be able to find anywhere in textbooks, “Patients may display a few symptoms of hypothyroidism as well as a few symptoms of hyperthyroidism simultaneously after the proper dosage of thyroid hormones has been administrated.” I believe this was due to his use of the synthetic hormones. Desiccated thyroid hormones resolves patients’ symptoms much more uniformly.Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
bivirkninger og medisinbytte
Av Bittan i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 01-07-11, 11:32 -
Kan Erfa gi bivirkninger som gir utslag på urinveiene?
Av Flower i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 2Siste melding: 26-08-10, 11:56 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49

Svar med sitat
Bokmerker