Standard Sv: Ny gutt med høyt stoffskifte

Sitat Opprinnelig postet av VibekeS Vis post
Har forøvrig også smerter i ryggen, mellom skulderbladene, og i skulderen og ned i armen på høyre side. Jeg har bedt om å få sjekket om jeg har betennelse i galleblæren. Men det er jo som å famle i blinde.

Vibeke, har du fått sjekket hjertet ditt? Dette høres litt faretruende ut som hjertesykdom for meg? Satt nettopp og leste i avisa om kvinner og hjertesykdom, og symptomene er ofte mer diffuse og mindre karakteristiske enn hos menn. Smerter i ryggen, nakken, kvalme osv var ikke uvanlig. Du har jo i tillegg smerter ned i armen på høyre side?

Hei Bettie R, jeg kopierte svaret ditt fra den andre tråden inn i dagboken min, jeg. (Ikke helt profft, men jeg gjorde mitt beste)
Jeg har ikke sjekket hjertet nei, har ikke tenkt tanken engang. Men takk for tips! Listen over hva jeg vil ta opp med legen neste gang begynner å bli lang, og det er bra!
Men blodtrykket mitt er bra da, og det har det vært hele veien, så vidt jeg vet. Det som faktisk har bekymret meg de siste ukene, er at det svimler veldig for meg av og til. Jeg kan sitte på en stol, og plutselig så svimler det og rommet beveger seg og jeg må holde meg fast. Dette kommer ikke i forbindelse med at jeg reiser meg fort eller noe, det bare skjer. Veldig ubehagelig, og jeg blir kvalm etterpå.