Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Hybrid View
-
12-02-12, 09:04 #1
Sv: Startet på Armour Thyroid i går...
Fant nok en interessant artikkel på nettet. Mye nyttig informasjon av kunnskapsrike mennesker.
http://ruthroland.wordpress.com/2011/08/
-
13-02-12, 18:34 #2
Sv: Startet på Armour Thyroid i går...
Jeg har følt meg gjennomfrossen og "lav" veldig lenge. Har vært sykmeldt i 1 år og nå jobber jeg 60%.... Føler selv jeg har blitt "lavere" nå i den siste tiden så i går brukte jeg tilsammen 3 grain og kun Armour Thyroid. I går kveld tenkte jeg at jeg ikke føler meg bra og lurer på om jeg må øke på litt. Har tenkt å føle på kroppen. I dag har jeg tatt Levaksin i tillegg til Armouren. Det blir sånn! 3 grain Armour og Levaksin. Må prøve meg frem litt over tid. Håper stivheten i kroppen snart slipper og at jeg slipper å sitte som en amøbø og stirre i veggen. Nå har jeg hatt lavt stoffskifte i så mange år og kjenner meg selv så godt og mener jeg kan kjenne hva som er for mye og hva som er for lite. Og jeg vet jeg kan komme til legen for å ta blodprøver når som helst...
Planen er å gi dette noe lenger tid enn sist (3 måneder). Hvis dette ikke er bra for meg går jeg tilbake til Levaksin og Liothyronin.
Lignende tråder
-
Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 12-12-10, 11:49 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat
Bokmerker