I dag prøver jeg å bare ta Armour Thyroid. Jeg har tatt 2 grain om morgenen og skal ta 1 grain om kvelden. Føler meg bedre. Dog noe trøtt. Synes også at fordøyelsen fungerer bedre. + jeg føler meg rolig inne i kroppen.

Var hos en homeopat i Drammen på fredag. Skal slutte å gå til henne. Det blir for useriøst selvom hun var søt nok. Har tatt en hårmineralanalyse og matintoleransetest hos henne og skal selvfølgelig følge disse rådene. Angrer litt for at jeg ikke begynte på Balderklinikken istedet for henne. Det hadde vært godt å få god oppfølging da jeg starter på Armour Thyroid. Min fastlege har ingen erfaring med dette. Neste gang skal jeg be om en henvisning til endikrinolog. En som kjenner til naturlig thyroksin og kan hjelpe meg videre... Dessuten vil jeg ha dette på blå resept! Og jeg tror også jeg vil ha Erfa. Dette etter å ha lest om andres erfaringer på nettet....

Fant også en side med noe kritikk av Sonjas stoffskifteforum. Deler denne da jeg synes det er meget viktig å sile ut hvilken informasjon/veileding.
http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=628890

Neste uke skal jeg ta ultralyd av halsen min. Den har begynt å lage lyder.

Ønsker dere alle en herlig søndag! Nyt og kos dere