Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
11-02-12, 19:42 #11
Sv: Dagboken til Vibeke S
Selv tak
Jeg er også rørt over, at du er rørt. 
Det har overrasket mig, at du har så effektivt, omlagt kosten til mættet fedt. Men jeg havde jo også mistanke til, at det var fordøjelsesenzymer, der var problemet. Især efter at jeg har erfaret flere, der ellers "kastede op" bare de så på et flæskesvær... pludselig kunne nyde en smørklat på deres mad, efter at de fandt ud af det med enzymerne.
Uanset årsagen til, svækker fejlfunktion i T-hormoner, så at sige - alle livsprocesser i kroppen. Det er derfor at der findes så mange symptomer på disse sygdomme. Så mange, at flertallet af læger, og selv mange af de syge - faktisk tvivler at alle disse dårligdomme kan stamme fra fejl i stofskiftet. Det er ikke logisk, tænker de, men det ER faktisk logisk, forudsat at man fatter at fejl i stofskiftet ytrer sig igennem symptomer fra alle organer og alle væv, hvis funktion opretholdes gennem T-hormoner. Det er faktisk hele kroppen, der er påvirket og set i dette lys - kan symptomerne komme fra alle dele af kroppen.
Jeg har efterhånden erfaret og lært, at når man får sat skik på sin mavesyre og på fordøjelsesenzymer - letter en stor del af de, ellers så plagsomme symptomer, og man får det bedre af at erstatte, hvad fejl i stofskiftet har reduceret.
Det er virkelig godt gjort, VibekeS. Det er ikke altid så nemt, at vove pelsen og give sig i kast med eksperimenter. Det glæder mig at du turde.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

tusen takk, jeg ble rent rørt over din omsorg her!
Svar med sitat

Bokmerker