Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
Jeg tillader mig at give et råd. Alle mennesker mener jo altid alt muligt. Vi kan let komme til at introjicere det i et omfang, hvor vi selv drukner i mængden, og under alle omstændigheder, så slipper vi aldrig for indre konflikter.

Derfor tænker jeg: Slå bremsen i, stop op, find din indre ro, lyt i nogle dage til de indre impulser frem for dem udefra og tag så beslutningerne fra et centreret sted, hvor du er i god kontakt med dig selv.
Og igen: Husk, at vi altid kan tage nye beslutninger, hvis dem vi tog viser sig ikke at være de rigtige.

Vejen til helbredelse er en proces...
Tusind tak for dine kommentarer, forslag og opmuntring - og ikke mindst for det meget velvalgte og tiltrængte gode råd til sidst. Du har helt ret, jeg skal lige finde mig selv i alt det her - og mærke efter, hvad der føles rigtigt for mig, hvad jeg vil prioritere, og hvad jeg vælger at satse på. Trænger til lidt tid væk fra sofaen og computeren - og vil prøve at vende mig lidt mod verden de næste dage og lade tingene 'falde på plads' indeni imens.

Er lidt for træt og forvirret til at reflektere over alt det, du har skrevet, men vender stærkt tilbage .

Tusind tak for din sparring og hjælp