Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
08-02-12, 13:56 #2
Sv: Startet på Armour Thyroid i går...
Ja, nå har jeg holdt på siden fredag. Det går overraskende bra. Jeg har vært litt trøtt på kvelden på lørdag som medførte at jeg prøvde meg på dobbelt dose søndag kveld. Det ble ikke bra (fikk diaré) så jeg får holde meg til to om morgenen og 1 på ettermiddagen tilsammen (90) 1,5 grain. I tillegg tar jeg 75 mcg Levaksin. Jeg vil etterhvert prøve å ikke ta Levaksin en periode for å se om kroppen responderer på dette. Synes jeg er roligere inne i kroppen. Ellers så merker jeg ingen forandring tror jeg. Altså jeg har følt meg litt trøtt innimellom men synes ikke jeg er så stiv og støl lenger. Hodet er klart.
Jeg ser at det er diskusjoner og uenigheter her imellom brukere av forumet og forbundet. Har ikke hatt overskudd til å sette meg inn i hva dette handler om ei heller tatt stilling til noe som helst....
Håper jeg responderer bedre på Armour Thyroid enn jeg gjør på Levaksin + Liothyronin. Håper at min forbrenning kommer igang igjen...
Lignende tråder
-
Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 12-12-10, 11:49 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat
Bokmerker