Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 200

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Danmark, København
    Alder
    50
    Meldinger
    303

Standard Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation

Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
    Ellers har jeg taget en dyb indånding og er noget nervøs. Jeg har i går og i dag udeladt de tilskud, jeg tager specifikt for mine infektioner og mit immunforsvar, og jeg sprang intravenøs C-vitamin over i går.
    Det påvirker især mine forkølelsessymptomer, og min temperatur stiger tilsyneladende lidt. Det føles dog knap så ondskabsfuldt som før jeg startede på anti-parasit-dråberne og en smule anderledes også.
    Det er godt nok spændende, hvad der kommer ud af dit forsøg - men som jeg forstår det, gør du det primært for at kunne demonstrere for lægen, hvordan din tilstand uden tilskuddene er? Hvornår skal du til lægen igen?

Jeg er nysgerrig mht. dine forkølelsessymptomer, da det også er noget, jeg kæmper meget med. Hvad tænker du at de er forårsaget af?

Det er rigtig dejligt at høre, at det pt. har hjulpet dig at skære lidt ned i Thyroid og så tage eftermiddagsdosen senere. Det er jo helt uvurderligt pludselig at få mere aktiv tid i døgnet, som ellers kan føles så vanvittig kort, når man bruger så meget tid på sofaen. Du må meget gerne følge op på, hvordan det går med det de næste dage, hvis du orker.

Rigtig dejlig dag til dig

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Sitat Opprinnelig skrevet av Sharon Vis post
    Det er godt nok spændende, hvad der kommer ud af dit forsøg - men som jeg forstår det, gør du det primært for at kunne demonstrere for lægen, hvordan din tilstand uden tilskuddene er? Hvornår skal du til lægen igen?

Jeg er nysgerrig mht. dine forkølelsessymptomer, da det også er noget, jeg kæmper meget med. Hvad tænker du at de er forårsaget af?

Det er rigtig dejligt at høre, at det pt. har hjulpet dig at skære lidt ned i Thyroid og så tage eftermiddagsdosen senere. Det er jo helt uvurderligt pludselig at få mere aktiv tid i døgnet, som ellers kan føles så vanvittig kort, når man bruger så meget tid på sofaen. Du må meget gerne følge op på, hvordan det går med det de næste dage, hvis du orker.

Rigtig dejlig dag til dig
    Mange tak Sharon!

Jeg har ikke nogen præcis aftale med den praktiserende læge om, hvornår jeg skal derned igen.
    Jeg gjorde det i første omgang, fordi han bad om det, og der endelig var en læge i det konventionelle system, der interessede sig for det - og selvfølgelig fordi jeg tænkte, at jeg også selv ville kunne få noget ud af det.

Hvis det skulle have vist et realistisk billede, skulle jeg have taget min temperatur FØR jeg startede med anti-parasit-dråberne.
    Her var jeg dårligere, og her var temperaturen højere. Jeg nåede kun at få et par dage med, hvor den kom over 37,5.
    Jeg tænkte så, at det også giver et falsk billede, når jeg tager alle de tilskud til immunforsvar og infektioner. Derfor prøver jeg nu med en uge (som det indtil videre ser ud) uden - også for selv at se, hvilken forskel det gør.

Som nævnt er det, jeg selv har fået ud af det indtil videre, at jeg har det meget bedre, hvis min temperatur om eftermiddagen naturligt (dvs. uden f.eks. Panodil eller pilebark) er nede omkring 37,1. Er den højere, er det altså fordi, min krop kæmper med noget.
    Det er en vigtig erfaring - en antydning af et pejlemærke for et behandlingsmål.

Det er også en god indikation på, at min påbegyndte parasitkur har virket

Forkølelsessymptomer kan provokeres af mange forskellige ting inklusive selvfølgelig allergi.
    En infektion med svamp eller gær er også en af dem og i tillæg til det "leaky gut" (provokation af immunforsvaret).
    De kan bl.a. også provokeres af neurotoxiner og miljømæssige toxiner, fordi de hæmmer og provokerer immunforsvaret.
    Det kan garanteret også komme af meget andet.

Jeg ved IKKE, hvad mine kommer af, men jeg er igen blevet optaget af, at jeg i en meget omfattende urinprøve (Organix), som jeg fik lavet for et år siden, fik konstateret påvirkning af bl.a. stoffet xylene, der bl.a. kan findes i maling m.m., men jeg har ikke kunnet finde ud af det. Ikke godt, for det var helt oppe i det røde felt!!

Og nu "risikerer" jeg paradoksalt nok, at mit "temperaturmålingsprojekt" går i vasken...
    Jeg har nogle gange registreret, at jeg har været mindre forkølet, når jeg har sovet andre steder, og for nylig skete det igen - men det var fordi, jeg for første gang i mange år (måske nogensinde?) var faldet i søvn på min sofa og først vågnede om morgenen.

Jeg tænkte, at hvis ikke det var tilfældigt, så var det måske fordi, at jeg i stuen har grønne planter, der renser luften?
    Jeg satte mig mere ind i, hvilke der renser for hvad, og kæmpede mig så i Bilka. De sidste to nætter har jeg så sovet med planter - og det er ikke umuligt, at det virker!

Thyroid har jeg så sat op igen de sidste par dage pga. aktivitet Min krop vil have det
    Og det er alt sammen OK! Jeg har erfaret, at jeg p.t. har det bedst på plus/minus 15 mg., og jeg lærer mere og mere om hvilke faktorer, der spiller ind for mig.
    Andre tager jo også f.eks. 15 mg. ekstra hver 2. eller 3. dag.

I øvrigt kan det jo sagtens være, at min krop vænner sig, så jeg kan komme op på en lidt højere dosis
    - og når jeg stopper/holder pause med at tage jern, vil jeg også forsøge med 15 mg. til nat. Jeg tænker, at man da også kan blive forkølet i løbet af natten af simpelthen at fryse og have dårligt kredsløb pga. det lave stofskifte. Mine symptomer på det letter i al fald som regel i løbet af dagen.

Update følger, når jeg er blevet klogere og får tid og kræfter

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Update

- en muligvis noget rodet en af slagsen. Jeg er træt og "hjerneomtåget"

Infektioner og tilskud for disse og immunforsvar
    Det blev et meget omkostningsfyldt og meget nyttigt eksperiment at udelade tilskud for infktioner og intravenøs C-vitamin i en uge.

Omkostningsfyldt og hårdt, fordi jeg blev rigtig syg af det, og nyttigt fordi, jeg nu står solidt på mine ben: Uanset "normale blodprøver", så slæber jeg rundt på infektioner, som gør mig syg. Punktum.

Jeg har det meste af tiden let subfebrilia. Nogle dage har min temperatur været så lav, at en almindelig læge ikke engang vil anerkende, at det er subfebrilia, men i slutningen af sidste uge, hvor jeg havde udelukket de nævnte tilskud, kom den flere gange i slutningen af ugen op omkring 38.

Det problematiske er, at den ikke er sådan lige at få ned igen, så jeg har også døjet med det i denne uge, hvor jeg har været usædvanligt udmattet og "influenza-plaget". Det er skidt, fordi det ellers var lykkedes mig nogle gange nu at gå en lille bitte tur på ca. 7 minutter, hvor jeg "går for at gå".

I øvrigt fik jeg også en usædvanlig kraftig reaktion på min behandling med C-vitamin, der slog mig ud i næsten to dage.
    Det er som om, jeg får en herxheimer/die off reaktion efter behandlingerne, og det var så særlig slemt efter en uge, hvor infektionerne har fået lov at få mere fat igen.

Hvad jeg gør, ved jeg ikke helt endnu. Jeg har været til tandlæge i denne uge og skal også i næste, men herefter har jeg fået tid hos den praktiserende læge, der gerne ville se en temperaturkurve, og den tager jeg så ned med.

Jeg har imidlertid også talt med min holistiske læge om det, så det kan gå sådan, at jeg har fået antibiotika, når jeg kommer ned til fastlægen, og det kan jeg ikke lige gennemskue konsekvensen af...

Jeg forstiller mig, at den praktiserende læge max. vil give mig en standart dosis antibiotika for lufvejsinfektioner i en uge, og det kan jeg jo ligesom ikke rigtigt bruge til noget, når det har været et problem i 2½ år, og jeg allerede har fået én slags bredspektret antibiotika. Jeg tager stilling, når jeg står i det.

Luftrensende planter
    Det har vist sig at være en god ide. Jeg kan ikke gennemskue, hvor meget det betyder for mit immunforsvar, men det er godt for min søvn.

Homøopatiske cellesalte
    Det er utroligt, så kraftig virkning homøopati har på mig.

Inden min "pause-uge" havde jeg så småt forsøgt mig med Ferrum phos. D12. Det har en meget stor slimløsnende virkning for mig, så det er rigtigt godt. Det må imidlertid også være meget afgiftende, for når jeg tager dråberne, kan jeg igen mærke, at min lever må arbejde hårdt (jeg får "tømmermænd"), og det sætter så meget gang i mit system, så forkølelsessymptomer blusser op.
    Ferrum phos bruges til akutte (luftvejs-) infektioner.

Jeg har desuden i denne uge forsøgt at supplere med Kalium sulf D6, der bruges til mere kroniske betændelsestilstande (også i tarmene!), og som skulle virke afgiftende på leveren.

Jeg kan ikke helt mærke, hvilken virkning den har ud over, at jeg nu igen renser ud gennem min sved (jeg mangler en smiley, der holder sig for næsen ).

Indtil videre har jeg tænkt mig at fortsætte med cellesaltene, og måske tager jeg en uge, hvor jeg kun tager Kalium sulf, for bedre at kunne mærke effekten og måske dæmpe afgiftningssymptomerne.
    Jeg er så forgiftet, at jeg kun kan klare 1/3 af anbefalet dosis, men hvis det går godt med Kalium sulf alene, kan jeg måske forhøje dosis af det og så tilføje nogle få dråber Ferrum phos.?

Thyroid
    Så er det snart menstruationstid igen, og med mere fart på afgiftningen oveni, har jeg pludselig fået brug for hele 135 mg., og det føles endda som om, det er i underkanten...
    Jeg er lidt bange for at mit T4-niveau kommer for højt op, men pga. økonomien må jeg lige vente lidt endnu med at få det målt.
    Efterhånden som min krop vænner sig til hormonerne, kan det måske blive en mulighed at tilføje en ekstra dosis T3 jf. John C Lowe, Teitelbaum og Meirleier? Jeg har brug for et SPARK!

Andre hormoner
    Min symptomforværring omkring menstruation er så udtalt, at jeg tænker, at der nu er rigtig god grund til at forsøge med at tilføje en lav dosis østrogen - også selvom det mærkes som om, at min egenproduktion af kvindelige hormoner er kommet bedre i gang igen, efter at jeg har sænket min dosis melationin til 3 mg.
    Hvis alt går som ventet, skal jeg have taget blodprøvet på tirsdag. Som vanligt for at sikre, at det ikke er skadeligt. Også her ønsker jeg at behandle ud fra symptomer. Udfordringen bliver så at finde et europæisk apotek, der forhandler en god kvalitet bioidentisk østrogen sammensat af to østrogener og som creme.

Mave/tarm
    Jeg har håb om, at min slimhinde nu snart er så god, at jeg meget stille og roligt kan begynde at bruge nogle meget skånsomme fordøjelsesenzymer, selvom jeg samtidig stadig slås med noget, der muligvis er parasitter og i hvert fald bakteriel overvækst. Det sidste er i øvrigt blevet meget lettere at behandle, efter at jeg er begyndt på Thyroid.

Jeg er nået så langt i forhold til mine mave- og tarmslimhinde, at jeg har kunnet undvære noget mavesyre-dæmpende håndkøbsmedicin, som jeg har været nødsaget til at tage midlertidigt siden min slimhinde blev så ødelagt af den første store dosis Metronidazol, og det er et vigtigt skridt på vejen. Spørgsmålet er så, om jeg så også ligefrem kan begynde at tage enzymer...

Mine morbus chrohn - lignende symptomer er blevet forværret af hvad jeg tror er østrogenmangel, og igen i denne uge, hvor jeg undlod immunforsvarstilskud.
    Men de bliver samtidig afhjulpet af Clarkia-dråberne, som jeg nu tager igen (har simpelthen mærket kløe, som når et sår heler) og med et tilskud af østrogen, kan det måske blive rigtigt godt?

Status
    Jeg er træt, stresset og noget frustreret over mine infektioner, men det korte af det lange er, at jeg er på vej, og at det nærmer sig et mirakel, at jeg trods alt har haft fremgang, selvom det er vinter

Paradoksalt nok kommer det måske også til at betyde, at jeg vil være lidt mindre her på forummet.
    Der er SÅ mange ting, jeg sukker efter at få gjort, og så mange mennesker, som jeg trænge til at se og være sammen med.
    Tænk, hvis jeg kan få kræfter igen til bare lige lidt af det...

God nat og god søndag derude!
    Sist endret av Luuna; 19-02-12 kl 00:08

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Vedr. Thyreoid fra Glostrup

Jeg har i dag talt med læge i Århus Bruce Kyle, som fortæller, at han har kontaktet Glostrup Apotek vedr. Thyreoid.
    De oplyser, at den er fremstillet efter opskriften på Armour Thyroid, og at de bruger de samme råvarer, som de får fra USA.

Hvis nogen mener, at denne info bør have en mere central plads, kan de jo give den det

Update
    Jeg intensiverer nu min behandling i forhold til infektioner med flere behandlinger med intravenøst C-vitamin, antibiotika og andet.
    Det betyder, at jeg pga. turene ud ad huset samt herxheimers reaktioner m.m. for en tid har færre kræfter til at tage del her.

Lys til alle fra mig

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Vedr. Thyreoid fra Glostrup

Jeg har i dag talt med læge i Århus Bruce Kyle, som fortæller, at han har kontaktet Glostrup Apotek vedr. Thyreoid.
    De oplyser, at den er fremstillet efter opskriften på Armour Thyroid, og at de bruger de samme råvarer, som de får fra USA.

Hvis nogen mener, at denne info bør have en mere central plads, kan de jo give den det

Update
    Jeg intensiverer nu min behandling i forhold til infektioner med flere behandlinger med intravenøst C-vitamin, antibiotika og andet.
    Det betyder, at jeg pga. turene ud ad huset samt herxheimers reaktioner m.m. for en tid har færre kræfter til at tage del her.

Lys til alle fra mig
    Dette er jo en nyhed, og jeg har tilladt mig at poste den i de to tråde, hvor der står om thyroid til danskerne:
    https://www.stofskifteforum.dk/showt...e=8#post125500 og
    https://www.stofskifteforum.dk/showt...e=8#post125499

Apoteket i Glostrup har tidligere fremstillet thyroid efter opskrift fra Holland, via firmaet Fagron, som de handler /har handlet råvarer hos.

Nielsigne

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Danmark, København
    Alder
    50
    Meldinger
    303

Lys til alle fra mig
    Håber du får rigtig god effekt af det Luuna! Og fuld forståelse for, at du så ikke er så meget herinde!

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Tak Nielsigne og Sharon!

I søndags (19/2 2012) skrev jeg...

Thyroid
    Så er det snart menstruationstid igen, og med mere fart på afgiftningen oveni, har jeg pludselig fået brug for hele 135 mg., og det føles endda som om, det er i underkanten...
    Jeg er lidt bange for at mit T4-niveau kommer for højt op, men pga. økonomien må jeg lige vente lidt endnu med at få det målt.
    Efterhånden som min krop vænner sig til hormonerne, kan det måske blive en mulighed at tilføje en ekstra dosis T3 jf. John C Lowe, Teitelbaum og Meirleier? Jeg har brug for et SPARK!
    ... og de 135 mg. var bare slet ikke nok

OK: Jeg har puttet lidt sojamælk i min kaffe (jeg kan ikke tåle mælk og havre, og jeg reagerer kraftigt på ris efter nogle dage), jeg var ude af huset mandag, menstruation er lige oppe over, jeg afgifter med de homøopatiske dråber, jeg fik intravenøs C tirsdag og igen i dag onsdag.

Men: Jeg har igen taget sojaen helt ud og har i et par dage undladt de homøopatiske dråber, og da jeg kom hjem fra behandling i dag tog jeg simpelthen 1½ grain, hvilket betyder, at jeg har taget hele 3 grain/180 mg. Og jeg er absolut underdoseret

Der kan (forhåbentlig) komme en virkning efter nogle dage, og jeg betragter i hvert fald de 15 mg. som "akut dosering" pga. belastning.

Men noget er galt! Hvordan kan jeg være underdoseret uden så meget som skyggen af hypersymptomer med en øgning på 1 grain/60 mg. på godt en uge?

Efter at have talt med Bruce Kyle i dag og have set din kommentar Nielsigne, er jeg kommet til at tænke på, om det er lige nu, at Glostrup har ændret formuleringen?

Jeg havde godt læst det med Holland, men fik det først helt på plads, da jeg læste, hvad du skrev - og det er netop godt en uge siden, at jeg tog hul på et nyt glas Thyreoid...

Før jeg hidser mig op over, at de ikke har meddelt ændringen, må jeg hellere lige tale med Bruce om det igen, men jeg er godt nok glad for, at han er positivt stemt overfor Erfa, og at han selv nævnte det i dag.

Og nu er jeg endnu mere glad for, at du fandt tid og kræfter til at poste nyheden i relevante tråde Nielsigne!

Update på min behandling
    Jeg er jo begyndt på anti-parasitdråberne igen, og det er som om, de giver en herxheimers reaktion nu.

Desuden har jeg været til konsultation hos Bruce Kyle, og jeg fik en meget klar opfordring til ikke at være fedtet med mit C-vitamin tilskud og simpelthen gå op til diarre-grænsen - det var særdeles velplaceret!

Her fik jeg også taget blodprøve for kvindelige hormoner, og har efter aftale bestilt ren artemisinin i håb om at kunne tage mere af det, som vi slog ned med metronidazol.

Han har desuden udskrevet en ny type antibiotika (makrolid), og jeg begynder allerede nu at ane håb om, at det er den rigtige slags...

Intravenøs C planlægger jeg indtil videre at få to gange om ugen i hvert fald de næste to uger.
    Det virker både afgiftende, antiviralt, antibiotisk (og så kan jeg mærke, at det hele skader på vævet), så alt i alt føler jeg mig bare rigtigt forgiftet, afkræftet og "influenzaplaget".

Når man rammer rigtigt i forhold til så langvarrige infektioner, så tror jeg ikke, man kan undgå en opblussen af symptomer, uanset om man bruger medincin, naturlige midler eller begge dele... AV!

I morgen skal jeg igen til tandlæge. Det tyder på, at vi kan få styr på den voldsomt aggressive paradontose, som brød ud, da jeg for ca, 2½ år siden fik fjernet mine almalgamfyldninger uden tilstrækkelig beskyttelse.

Watch out!
    Almalgam/kviksølv er bare så vanvittigt farligt!! Prisen for mig har foreløbigt været invalidering i 2½ år med et beskadiget immunforsvar. Den "succes" anbefaler jeg ikke, at nogen gentager.

Alt i alt så kravler jeg næsten bogstaveligt lige akkurat igennem lige nu: Fra sofa til toilet til behandling...
    Men jeg er klar til at slå til med den helt store hammer nu!

Tak for din omsorg Sharon

Take care out there!

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Men noget er galt! Hvordan kan jeg være underdoseret uden så meget som skyggen af hypersymptomer med en øgning på 1 grain/60 mg. på godt en uge?

Efter at have talt med Bruce Kyle i dag og have set din kommentar Nielsigne, er jeg kommet til at tænke på, om det er lige nu, at Glostrup har ændret formuleringen?

Jeg havde godt læst det med Holland, men fik det først helt på plads, da jeg læste, hvad du skrev - og det er netop godt en uge siden, at jeg tog hul på et nyt glas Thyreoid...

Før jeg hidser mig op over, at de ikke har meddelt ændringen, må jeg hellere lige tale med Bruce om det igen, men jeg er godt nok glad for, at han er positivt stemt overfor Erfa, og at han selv nævnte det i dag.
    Det er simpelthen for dårligt, hvis de bare ændrer medicinen uden at fortælle folk det. Jeg håber, det bare er lægen, der har misforstået noget! For det er helt rigtigt, at forskellig medicin virker - eller kan virke - meget forskelligt, uanset at aktivstoffet er det samme. Da Armour fik ændret sammensætningen for et par år siden, måtte nogle holde op med at bruge det på grund af de bivirkninger, de fik af det Forfærdeligt når den gamle Armour faktisk virkede så godt.

Men ja, så kan det være, Erfa Thyroid er næste station for dig, Luuna. Hos Erfa siger de, at de har lavet Erfa Thyroid på samme måde i 30 år og at de ikke har tænkt sig at ændre den. Jeg håber, det holder stik. Bare synd, at man må springe sådan for livet - bare for at få den medicin, man har et helt basalt behov for

Nielsigne

Ps.: Men ellers god bedring til dig og held og lykke med alle dine justeringer, Luuna. Lyder som et hårdt program

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Tak søde Nielsigne

Jeg tror ikke, at Bruce Kyle har misforstået noget, for han havde ringet til dem specielt om det her, fordi han interesserer sig for det.
    I hvert fald er jeg overbevist om, at det er korrekt, at de bruger Armours opskrift og de samme ingredienser, som de får fra USA.
    Lægen nævnte også det med reformuleringen af Armour, som jeg både har læst om herinde og på Teitelbaums FB side. Han beklager det også...

Jeg tænker dog på, om det stadig kan være den gamle opskrift, de bruger?
    Synes bare, det er påfaldende, at jeg har måttet stige så meget i dosis, efter jeg tog hul på det nye glas.
    Men OK. Det kan jo også være fordi, jeg er så belastet af flere ting lige nu.

Nu kører jeg med den dosis, jeg har brug for, og så undersøger jeg det med Erfa fra Hamburg, så snart jeg får kræfter. Der går nok i hvert fald 14 dage. Jeg har jo ikke fået bivirkninger. Det virker bare svagere, men mine hævede øjenlåg er faldet lidt ned igen, efter jeg tog de 90 mg. i eftermiddags.

Sørme godt, jeg har jer!
    Godnat, godnat

PS: Tak for den her:

Men ja, så kan det være, Erfa Thyroid er næste station for dig, Luuna. Hos Erfa siger de, at de har lavet Erfa Thyroid på samme måde i 30 år og at de ikke har tænkt sig at ændre den. Jeg håber, det holder stik. Bare synd, at man må springe sådan for livet - bare for at få den medicin, man har et helt basalt behov for

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Question Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation

Jeg er jo begyndt på anti-parasitdråberne igen, og det er som om, de giver en herxheimers reaktion nu.
    Har du borrelia, Luuna? Jeg troede at Herxheimer reaktion er kun set i forbindelse med behandling af Lyme-sygdom. Eller måske var den beskrevet første gang ved denne sygdom... "forværrings-reaktion - også kaldet Jarisch-Herxheimer reaktion (JHR), eller i populær tale "herx" eller "hekseridt"; kan være, men er langt fra altid ledsaget af feber og reaktionen kan komme senere end beskrevet i litteraturen (især ved behandling af syfilis) typisk fra 1,5-5 døgn efter start på en virksom antibiotisk behandling. Gentagne lignende reaktioner kan forekommer med mellemrum i løbet et længerevarende behandlings-forløb, afhængig af bakteriernes hvile perioder og vækstcyklus." (Kilde)
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Side 1 av 2 12 Siste

Lignende tråder

1. Svar: 0
    Siste melding: 15-09-10, 15:00
  2. Præsentation - langt om længe
    Av Pjevs i forumet Presentasjoner
    Svar: 2
    Siste melding: 10-02-10, 21:42
  3. Høj TSH efter influenza
    Av gitteh i forumet TSH
    Svar: 4
    Siste melding: 17-01-08, 20:37