For lidt og for meget fordærver alt - og i dit tilfælde er det da helt tydeligt...
Jeg tænker både på DHEA, østrogen, thyroid og cortisol...

Uanset hvad, så kunne en lav dosis HC nok være forsøget værd også for at kunne omsætte så meget thyroid, som du p.t. har brug for. Det er ifølge Holthof og Teitelbaum undtagelsen frem for reglen (jeg hører indtil videre til blandt undtagelserne), at mennesker med træthedssygdom ikke har brug for en lav dosis bioidentisk HC, og som jeg har forstået det, så er det vist også sådan i Hertoghes regi.

Det er helt nyt for mig, at overdosering af thyroid kan give så direkte udslag i nakke-/muskelsmerter, og i relation til det, Nielsigne skriver om at tage mere op til menstruation, giver det god mening for mig. Sikke en vigtig erfaring, du har gjort nu igen.

Jeg har følt mig lidt overdoseret de sidste par dage. I morges tog jeg derfor 15 mg. mindre, og efter en dobbelt magnetbehandling, har jeg det meget bedre end i går mht. smerter. Det passer altså med det Nielsigne har erfaret i forbindelse med menstruation. Min krop krævede mere der, og det hjalp at tage det. Jeg havde bare ikke tænkt over den sammenhæng.
Efter en dobbelt magnetbehandling har jeg det i dag meget bedre end i går mht. smerter, og det passer så med dine erfaringer med overdosering. Vigtigt, vigtigt...

Jeg nåede lige akurat at finde ud af, at jeg i går havde overset AminoComplete, før dit indlæg tikkede ind.
Jeg får en allergisk reaktion på al koncentreret protein, og det generer mig! For jeg får det bedre af at tage rigeligt med protein hver dag. Det er enormt vigtigt for bl.a. energi og genopbygning af muskler.

Ærgerligt mht. saunaen Den offentlige, jeg har brugt, kunne reguleres mht. temperatur.
Under alle omstændigheder er det meget vigtigt, at du får rigeligt med elektrolytter efter behandling - man sveder dem simpelthen ud.
Du kan med fordel salte det vand, du drikker under behandlingen (det støtter også binyrerne), med lidt havsalt og tage kalium, magnesium og calcium bagefter. Bananer og tomat (-saft) indeholder meget kalium. Så måske en grøn banan i ny og næ?

Pga. min intolerance overfor mælk og min reaktion på protein, kan jeg ikke tåle Teitelbaums vitaminpulver hver dag. Det er også ærligerligt, for det har jeg også god effekt af. Det er meget koncentreret, og med mindre du vil prøve at leve uden mælk en tid, kan du måske overveje, om du kan spare nogle penge og en masse tabletter ved at tage det. Indholdet kan ses her:

https://secure.endfatigue.com/store/.../berry-splash/

Håber, du får en god dag uanset træthed!
Jeg vil gøre et forsøg med at bevæge mig ud af huset