Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Threaded View
-
03-02-12, 19:06 #11
Sv: Hashimoto's siden 2003
Interessante overvejelser her

Sharon, jeg har lyst til at foreslå, at du deler din Erfa i mindst to portioner, for det lyder lidt som om, noget bliver enten for belastet eller omvendt for lidt stimuleret. Men selvfølgelig er det svært at finde rundt i de mange tilskud og de effekter, de har. Jeg tænker tit på min kiropraktor, som jeg nu sjældent besøger, men som holder på kun at give een behandling ad gangen for at være sikker på, hvad der virker hvordan. Jeg overvejer det selv i forhold til min egne tilskud: At øge med kun een slags ad gangen for at mærke efter ... men det er selvfølgelig ikke altid, man kan det. Nogle gange må man også stole på den læge, der har valgt tilskud etc. ...
Med hensyn til din beskrivelse af PMS, så lyder det vist alt sammen som noget, progesteron kan gøre noget ved. Men jeg husker også, det er blevet nævnt herinde et eller andet sted, at vitamin b6 kan gøre godt i den sammenhæng (man skal så bare ta en multi-b hver dag også).
Og så vil jeg lige minde om, at man kan købe en såkaldt ægløsningstest hos købmanden, så man kan vide lidt mere om, hvornår hvad er
Jeg tager næsten udelukkende Erfa om morgenen - aften/nat er det alt for stimulerende for mig, så da supplerer jeg kun med 15 mg, hvis jeg fryser for meget til at kunne sove. Ellers supplerer jeg glad med 15 mg hver dag i ugen op til min menstruation - men jeg husker noget om, at andre tværtimod trækker noget fra deres medicin i samme situation. Der er desværre ingen nemme veje ... man må prøve sig frem.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker