Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Tråd: Siljenta
Threaded View
-
26-01-12, 14:25 #29
Sv: Siljenta
Hei Siljenta,
jeg er ny her, har nettopp registrert meg. Jeg oppdaget lavt stoffskifte for 3 år siden, men har trolig hatt det mye lenger. jeg er sykmeldt nå, og går på en candida-diett. (Legen min mener jeg har det, i tillegg er jeg helt utslitt.)
Jeg må bare si at jeg blir fryktelig lei meg og først og fremst sint når jeg leser det du skriver tidligere her om din far som ikke har tatt sykdommen din alvorlig. Jeg har nemlig hatt det på samme måte. Min familie har trodd at det har "sittet i hodet", og jeg kjenner jeg blir helt opprørt av å skrive om det. Det er så trist at de som står oss nærmest ikke tror oss når vi sier at noe er alvorlig galt her! Det gjør så fryktelig vondt å bli stemplet som lat eller hypokondrisk.
det er trolig flere som sliter med lavt stoffskifte i befolkningen enn vi vet, fordi mange ikke oppdager det fordi fastlegene ikke leser prøvene riktig, eller de forholder seg til regler å lese prøvene på som burde fornyes. Mange får også diagnosen "fødselsdepresjon" fordi man ofte kan få lavt stoffskifte osm følge av hormonendringer etter en fødsel. De får aldri den hjelpen de skulle hatt. Dette er tragisk.
Så jeg vil bare si at jeg føler med deg, og jeg håper du blir bedre, og at din far snart vil skjønne at dette er en høyst alvorlig sykdom. Jeg kan anbefale å lese den boken til Hegge som noen la ut en link til her.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat

Bokmerker