Viser søkeresultater 1 til 10 av 132
Threaded View
-
25-01-12, 13:07 #11
Sv: Bevilling på Armour Thyroid i Danmark
Kære Majsen, det er da noget værre noget ...

Jeg tænker på to kure, jeg har læst om og for den ene vedkommende afprøvet.
Den ene er omslag af bukkehornsfrø, som man kan lave en grød af. Det er noget værre klister at få af gryden, men det virker.
Opskrift fra radiodoktoren (- bukkehornsfrø er nævnt masser af gange på hans hjemmeside: http://radiodoktoren.dk/radiodoktore...ehornsfr%C3%B8 , man kan både spise det, lave te af det og altså også omslag)
Til omslag: "Har man ondt et specielt sted, er der en fin opskrift, som man kan bruge. Man skal tage 3-4 skefulde bukkehornsfrø (kan købes hos Matas), knuse dem og varme dem op med lidt vand, så vandet kan dampe fra massen i løbet af få minutter. Derefter lægger man den varme masse ned i et stykke lærred eller et gammelt lommetørklæde og lægger det på det det ømme sted, evt. med et bind om." Jeg har behandlet betændte fingre med det men også læst om en mand, der behandlede sin såkaldt frosne skulder med det og blev rask i løbet af en uges tid.
Så med hensyn til kæben tænker jeg på, at der hurtigt går inflammation i sådan noget. Jeg har selv en lang og bitter erfaring med den slags men har ikke - på de tidspunkter - kunnet huske "helsedamen" Alma Nissens råd, nemlig at man skal drikke kartoffelafkog. Man kan læse om det bl.a. her: http://www.alternativ.info/doc/nyhed...alma-nissen.mv På netfoktor.dk - som jeg generelt ikke er meget for - fandt jeg dette råd, der angiveligt stammer fra Alma Nissen: "Et rigtig godt gammelt råd fra "Gigtens gåde løst" af Alma Nissen er kartoffelvand: Skær en rå økologisk kartoffel i skiver og kom skiverne i en halv liter vand. Lad det stå i køleskab natten over og drik det næste morgen på tom mave." (TILFØJET: Og når det er et citat fra hende, er det nok ok at finde det på netdoktor, tænker jeg altså)
"Gigtens gåde løst" er en bog, Alma Nissen skrev. Spændende dame - og så vidt jeg husker, var hun så spændende i sin tid, at hun måtte flytte til udlandet for at undgå anklager om kvaksalveri. Til gengæld besøgte alskens gigtlæger så hendes kursted for at prøve ...
I går læste jeg om, at bromelain - altså enzym fra ananas kan også ta inflammation. Prøv at læse anmeldelser af den rundt omkring. Folk er vilde med den og siger fx, at den virker bedre end ibuprofen mod inflammation
Det samme kan serrapeptase, som er et enzym dannet af en ufarlig bakterie, Serratia, som bor i silkeorms mavesæk, hvor den hjælper ormen med at fordøje sin "indpakning". Denne kan dog påvirke blodtrykket, hvilket man så skal være opmærksom på, så den mulighed er jeg lidt tøvende overfor, selvom den lyder lovende hvor jeg finder den rundt omkring.
Jeg har selv lige prøvet Celadrin Cream som er en billig løsning og nem at smøre på - og den virker; har gjort godt på både min nakke og et skadet knæ
God bedring. Håber, du finder noget, du kan bruge
Nielsigne
Lignende tråder
-
Fibromyalgi = stofskiftesygdom! Eltroxin, Liothyronin og til sidst - Armour
Av Karina i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 48Siste melding: 30-10-13, 20:52 -
Når hypothyreose behandles som en funktionel sygdom (hypokondri)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 6Siste melding: 20-02-10, 22:46 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker