Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Mister snart pengene
Threaded View
-
24-01-12, 21:42 #10
Sv: Mister snart pengene
Men det er jo ikke de her papirpavers job at vurdere, hvordan eller hvornår din medicin virker, eller hvordan noget i din krop opfører sig i det hele taget - det er jo lægen /lægerne, der skal ta sig af det?!
Få fat - på skrift - på det eller de argumenter, de har. Måske har de slet ingenting, når det kommer til stykket.
Jeg har en gang oplevet, at der var to forskellige datoer hørende til mig i dagpengesystemet. Eller måske var der bare en, der sagde forkert, og en anden, der sagde det rigtige. I hvert fald fik jeg helt forskellige datoer af forskellige dele af systemet. Havde jeg forlangt at få det på skrift, var evt. fejl blevet rettet, eller i hvert fald havde det tvunget nogen til at ta stilling til, hvilken dato der var den rigtige. Som det var, mistede jeg mine dagpenge over et år tidligere, end jeg havde regnet med på grund af denne "vejledning"
Så: Altid papir. Og stå på.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Avføringstest, pengene ut av vinduet?
Av Vigdis i forumet Helbred og kostholdSvar: 20Siste melding: 13-07-10, 18:22 -
Snart vår
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 17-03-07, 18:07 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58 -
Skal vi snart finne på noe gøy?
Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 7Siste melding: 02-06-06, 22:31 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

Svar med sitat
Bokmerker