Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Mister snart pengene
Threaded View
-
23-01-12, 16:09 #7
Sv: Mister snart pengene
Jeg har jobbet i systemet. Den gang het det Trygdekontoret. De samme reglene gjelder i dag. De ansatte har innsikt og forståelse for diagnoser. Men de går kun ut fra det legen og spesialisten skriver. Er de vage, sier de nei. Noen ganger bruker de rådgivende lege som jobber for trygden. De uttaler seg bare på det "vage" grunnlaget som din lege har skrevet.
Jeg har så mange ganger sett at en god legerlæring og en likelydende fra spesialist og du får innvinget uføre pronte. Her må du tørre å vise dette eller stå på dine krav til legen. Det er nemmelig lege og spesialist som "innvilger" deg uføretrygd. IKKE NAV. De er bare den som fører i pennen det legen har skrevet og som er ihht lovverket. Alt dette kan legen masse om. Hvis ikke skift lege.
Lykke til du. KlemHashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Avføringstest, pengene ut av vinduet?
Av Vigdis i forumet Helbred og kostholdSvar: 20Siste melding: 13-07-10, 18:22 -
Snart vår
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 17-03-07, 18:07 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58 -
Skal vi snart finne på noe gøy?
Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 7Siste melding: 02-06-06, 22:31 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

Svar med sitat
Bokmerker