Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Tråd: Tørre øyne
Hybrid View
-
21-01-12, 08:13 #1
Sv: Tørre øyne
Krysser fingre for at du får det på blåresept. Blir jo uholdbart dyrt hvis ikke. Har også hørt at det henger sammen med Hashimotos. Men kan nok henge sammen med andre hormonubalanser også. Bla testosteronnivå. Tenkte på deg da jeg leste denne: http://www.healthiertalk.com/testost...-syndrome-1643 Men jeg vet jo at du bruker testosteron. Håper det ordner seg
-
21-01-12, 12:19 #2
Sv: Tørre øyne
Jeg har stoppet bruken av Restasis nå. Har ikke råd til å bruke 1700 kr hver 14. dag når jeg ikke vet om jeg får det dekket. Men det hjalp fra dag en: på natten hadde jeg en opplevelse av at øynene mine var fuktige som i gamle dager, ikke bare fulle av vaselinsalve, høyre øye har lenge vært ubehagelig, nesten smertefullt, som om det var mye sand og grus i det, en følelse av at tårekanalene var hovne. Alt dette forsvant med Restasis. Jeg opplevde også at jeg kunne dryppe øynene litt skjeldnere. Men, selvfølgelig, dette var snakk om fjorten dager, det må lengre tids bruk til å kunne si om dette var tilfeldig eller om det var Restasis som gjorde denne forskjellen.
Testosteron: Akkurat nåhar jeg hatt litt høye nivåer av både DHEA og testosteron, slik at jeg har gått litt ned på begge for å ikke være for høy. Så kanskje det også har gjort sitt for at de tørre øynene har vært litt bedre? Takk for linken Rufus
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Utstående øyne
Av Beate i forumet Graves sykdomSvar: 18Siste melding: 29-08-15, 00:42 -
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41 -
Øyne
Av Tante i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 30-07-09, 14:31 -
Negler og tørre hender
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 24Siste melding: 04-02-07, 12:01 -
Munntørrhet/tørre lepper
Av Gjest i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 9Siste melding: 06-10-05, 14:38

Svar med sitat

Bokmerker