Viser søkeresultater 1 til 10 av 60
Threaded View
-
17-01-12, 17:41 #33
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
Ja og med alle de sympt også som jeg har skulle jo en tru man fikk behandling..

Nå blir planen videre å gå som avtalt på spesialistsenteret den 25. jan.. og til fastlegen i begynnelsen av feb. Fastlegen min ser meg for den jeg er og hører på hva jeg har og si.. jeg tror ikke å bytte fastlege er løsningen.. da det bare er enkelte leger som ikke følger den gyldne standarden på prøvesvar av stoffskifte.. så da måtte jeg nok ha skiftet fastlege endel tror jeg..
Legen min har også henvist meg til ME senteret på ullevål. Men der har jeg ikke hørt et pip fra.. så jeg lurer på om ikke hun heller kan henvise meg til me-utreding på Ahus istedet for.. Når det gjelder ME må de utelukke ALT annet før de setter en diagnose. Og da vil jeg ikke tro de kan "overse" stoffskifte prøvene slik som de andre gjør?!
Jeg må ihvertfall få en avklaring. Sist jeg var hos fastlegen så sa hun at prøvene mine var normale.. men nå har hun ikke det argumentet å komme med da TSH er på 6,6..
Lignende tråder
-
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Har jeg lavt stoffskifte? Hvordan tolke tall??
Av Ellen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-06-06, 14:55 -
Hvordan kombinere jobb og stoffskifte??
Av Angel.. i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-05, 10:58 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat
Bokmerker