Viser søkeresultater 1 til 10 av 60
Hybrid View
-
13-01-12, 20:33 #1
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
huff idag er jeg ille.. orker ikke gå ut engang fordi jeg er så sliten.. mest lyst å dra på legevakta og få lagt meg inn fordi jeg føler meg såå ufattelig dårlig.. det sitrer i armene og brystet..
igår fikk jeg såvidt av meg sokkene når jeg skulle legge meg.. er for sliten til å ta dem av.. så kollapser jeg på kvelden fordi jeg er så utslitt.. jeg kunne kollapset med alle klæra på i senga, men tvinger meg til å ta dem av..
denne jula synes jeg ikke at vi har hatt en verdi jul.. det har vært rotete her i hele jula og det er ikke noe hyggelig!!
jeg ligger på sofaen omtrent hele døgnet.. orker bare å reise meg når jeg må på do eller jeg lager meg mat..
hver dag tvinger jeg meg selv til å stå på kjøkkenenet og lage middag til min datter på¨13 år.. og da gjør jeg litt husarbeid samtidig der inne.. hvis det ikke hadde vært for hun hadde jeg aldri orket å lage noe middag til meg selv..
Dette er ikke noe liv.. huff
Har bedt om å få kopier av de to siste blodprøvene jeg har tatt på spesialistsenteret...
-
14-01-12, 13:59 #2
Sender dig bare lige en tanke Bjørnemor!

Jeg håber, at du har det lidt bedre i dag - endnu en rystende historie om manglende kvalificeret hjælp!
-
14-01-12, 19:55 #3
jeg ringte legevakta idag for å høre litt.. men de kunne ikke gjøre noe for meg der.. jeg tenkte egentlig det da men.. det har gått opp for meg at dette er ikke noe jeg kan akseptere for alderen min som er 37 år.. man skal ikke ha mindre energi enn en på 85!!!
Jeg har ikke noe liv slik som livet mitt er nå.. de sa på legevakta at jeg kunne gå på bensebru legevakt og få en annen vurdering der..
-
14-01-12, 20:13 #4
Ikke lett når man treffer stivbeinte leger som VET hvordan vi har det i våre kropper.
Av og til skulle jeg ønsket jeg hadde evnen til og la andre FØLE det jeg føler. Gjett om enkelte leger skulle fått oppleve hvordan det er og være fanget i en stoffskiftesyk kropp
Tror ikke de da ville være så kjappe til og fortelle at vi ikke har det så ille
-
14-01-12, 22:12 #5
Lignende tråder
-
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Har jeg lavt stoffskifte? Hvordan tolke tall??
Av Ellen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-06-06, 14:55 -
Hvordan kombinere jobb og stoffskifte??
Av Angel.. i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-05, 10:58 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker