Viser søkeresultater 1 til 10 av 21

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Standard Sv: Kvinde på 75 år som græd for de havde ændret eltroxin

Jeg er rystet og mangler ord. Dybt, dybt tragisk.
    Og så bliver jeg vred. Må denne sag blive afdækket og kendt i offentligheden!

Lys og fred til Bitten og hendes familie

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Angry Sv: Kvinde på 75 år som græd for de havde ændret eltroxin

Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
    Må denne sag blive afdækket og kendt i offentligheden!
    Afdækket og kendt i offentligheden? Måske. Men løst bliver den ikke, fordi det eneste der kan løse dette problem er, at TSH-styret behandlingsparadigmem bliver afskaffet.

Det bliver den ikke, fordi lægernes viden om skjoldbruskkirtel-relaterede sygdomme er minimal, og uden TSH kan vores læger intet.

At de kan lige så lidt med TSH - patienterne dør jo, eller bliver "thyroid-demente" - får dem ikke på bedre tanker, disse afskyelige hvidkittelbærere!

De bestemmer jo egenrådigt, hvad det behager dem at tro på, og at lade tvivlen komme den syge tilgode... gør man ikke. Det manglede bare, at patienterne havde noget at skulle have sagt.

Det undrer os ikke det mindste - her på "kontoret", at desperate patienters selvbehandling for lavt stofskifte breder sig mere og mere, som steppebrand!
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Standard Sv: Kvinde på 75 år som græd for de havde ændret eltroxin

Sitat Opprinnelig skrevet av Admin Vis post
    Afdækket og kendt i offentligheden? Måske. Men løst bliver den ikke, fordi det eneste der kan løse dette problem er, at TSH-styret behandlingsparadigmem bliver afskaffet.

Det bliver den ikke, fordi lægernes viden om skjoldbruskkirtel-relaterede sygdomme er minimal, og uden TSH kan vores læger intet.

At de kan lige så lidt med TSH - patienterne dør jo, eller bliver "thyroid-demente" - får dem ikke på bedre tanker, disse afskyelige hvidkittelbærere!

De bestemmer jo egenrådigt, hvad det behager dem at tro på, og at lade tvivlen komme den syge tilgode... gør man ikke. Det manglede bare, at patienterne havde noget at skulle have sagt.

Det undrer os ikke det mindste - her på "kontoret", at desperate patienters selvbehandling for lavt stofskifte breder sig mere og mere, som steppebrand!
    Nej admin. Desværre nej
    Jeg udtykker blot et spinkelt desperat håb om, at almindelige mennesker, kan få indblik i, hvad der foregår, og et lige så desperat spinkelt håb om, at enkelte læger, der har bevaret modet og evnen til at tænke selv, måske kan se noget af deres praksiserfaring bekræftet i denne ufattelige tragedie.

I øvrigt er jeg ganske enig - jeg mangler stadig ord...

Sitat Opprinnelig skrevet av carina Vis post
    begge hospitaler ville ikke give/ behandle med andet end eltroxin - men de sidste 4 mdr fik hun helt fjernet sin i forvejen alt for lille dosis
    Det her bliver jo mere og mere grotesk! Når de har fjernet medicinen, har de jo anerkendt, at hun ikke kunne tåle den!

Lignende tråder

1. Jeg fik konstateret for lavt stofskifte efter jeg havde fået mit 3 barn
    Av Kamilla i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 10
    Siste melding: 14-10-11, 22:09
  2. Tinnitus af eltroxin?
    Av carlsmor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 7
    Siste melding: 19-05-11, 09:01
  3. Naturethroid - RLC Labs har ændret formula
    Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 1
    Siste melding: 06-11-10, 18:51
  4. En kvindelig læge, som havde fået hypothyreose
    Av Nielsigne i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 2
    Siste melding: 04-09-10, 22:53
  5. Gid Fanden havde Graves og Basedow
    Av Anisa i forumet Graves sykdom
    Svar: 2
    Siste melding: 12-11-06, 00:04

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine