Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
30-04-10, 10:27 #11
Sv: Presentasjon helgemann - langt om lenge
Jo, jeg bytta jo lege hele tia. Var før fastlegeordningen.
Men det hjalp ingenting - de var alle drilla til å si nøyaktig det samme : "Det finnes ingen annen medisin enn Levaxin".
For jeg hadde mistanke om at jeg ikke tålte den, jeg ble jo MYE bedre i noen dager når jeg slutta med den. Men jeg var vel bare en tulling som hadde forvilla seg inn i et legekontor......
Jeg må si at jeg var svært lojal til å begynne med, men etterhvert forsto jeg jo at det eneste de gjorde var å regulere dosen litt opp eller ned.
Og det greidde de meget dårlig - jeg ble bare verre og verre.
Så den gymnastikken overtok jeg selv. Jeg sa det til legen : dette har dere alle sammen mislyktes med i en årerekke - nå overtar jeg !
Og det gjorde jeg.
Med like dårlig resultat !
Mer eller mindre av noe som virker dårlig - virker dårlig........
Det ble et helt annet liv da jeg begynte med Armour Thyroid.
Men det vil ingen av legene hør på - de tror vel så enormt på sin egen fortreffelighet at ingen i verden kan nå fram. Iallfall ikke med sin ærlighet......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
10-01-12, 02:17 #12
Helgemann hilser på, før han tar ferie igen
Hei alle sammen, og godt nytt år til jer!

Er innom forumet nå og da. Tenkte jeg skulle fortelle hvordan jeg har det nå.
I desember 2011 var jeg så heldig å få kjøpt to bokser med Erfa... Før det, brukte jeg lev + lio, noe som ikke fungerte overhodet for meg!
Nå går det bedre med meg. Men sliter med vond og sliten hals, mister stemmen fort. Regner med at det er binyre trøtthet jeg har. Sjekket synet ved hjelp av lommelykt, og pupillene klarte ikke å holde seg i ro. Ser at mange her inne har store problemer med å få tak i medisiner som hjelper på binyretrøtthet. Har dere noe forslag hva jeg bør gjøre? Det er ingen vits å gå til legen, for han vil bare sparke meg ut igjen like fort.
Er dette noe å satse på?: http://www.nutricentre.com/p-30346-a...l-support.aspx
Takker for svar!
Ønsker jer alle godt!
fra helgemann
-
12-01-12, 20:21 #13
Sv: Presentasjon helgemann - langt om lenge
Hei Helgemann
Godt å høre om bedring. Jeg kan ikke svare deg på noe rundt binyrer, der har jeg ingen kunnskap. Men ønsker deg et godt 2012 og håper du har/har hatt det fint på ferie
Lignende tråder
-
Presentasjon Cannari
Av Cannari i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 20-02-12, 13:39 -
Presentasjon og trenger en forklaring på lavt stoffskifte
Av Hilde58 i forumet PresentasjonerSvar: 24Siste melding: 24-03-10, 21:41 -
Ny her og vil gi en kortfattet presentasjon
Av hppybara i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 17:25 -
Ny presentasjon
Av Elis@beth i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 26-08-07, 21:30 -
presentasjon
Av Hsn i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 26-06-07, 20:54