Viser søkeresultater 1 til 10 av 108
Threaded View
-
10-01-12, 18:54 #4
Sv: Ungt sinn med hypotoreose
I dag har jeg sovet hele dagen omtrent, eller den siste uken har vært veldig hard.
Etter at jeg økte dosen til 100 microgram levaxin så har jeg blitt trettere og mer sliten.
Jeg tror jeg har blod i urina, det stinker.
Det begynte en uke før jeg begynte på levaxin, kan det være mavesår evt. binyrene?
Den følelsen her har jeg ikke hatt på 2 år, det var da jeg begynte å kjenne at det var noe galt med kroppen.
Yeah yeah, "gleder" meg til 22 jan, da skal jeg ta nye blodprøer og kortisol prøver.
Kortisol prøven skal taes mellom 9-11 og 19-22. ER det noen som veit om jeg får med meg q-tips hjem og blir bedt om å sende i posten dagen etter?
Isåfall er det fryktelig tungvindt om jeg må retur på sykehuset, og klønte mht at de kan rote bort prøvene.
Vel, jeg får prøve og rydde ferdig og organisere på kjøkkenet mitt.
Selv om det går utrolig sakte, må ta 10 minutters pauser hele tiden.
Har også klart og vaske 2 maskiner med tøy idag. Har ikke bretta det da, ligger i en haug.
Får se om jeg kan få til det imorgen, greit med litt mål
Hade bra
Lignende tråder
-
B-12 og hypotyreose?
Av Vigdis i forumet B-vitaminerSvar: 31Siste melding: 31-01-13, 10:37 -
Temperatur og hypotyreose 2
Av mohaienne i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 24Siste melding: 02-11-09, 09:37 -
Bindevev og hypotyreose
Av Lilje i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 18-11-08, 11:03 -
Kan jeg ha subklinisk hypotyreose?
Av lemurpiken i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 04-06-08, 12:19 -
En fin side om hypotyreose mm.
Av Tily i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 28-10-07, 19:33

Svar med sitat
Bokmerker