Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Hybrid View
-
10-01-12, 12:50 #1
Sv: Kvinde på 75 år som græd for de havde ændret eltroxin
Hvilken region bor damen i?
-
10-01-12, 18:26 #2
Det er dog en ganske forfærdelig historie. Jeg bliver virkelig berørt.
Kunne du Carina evt. foreslå, at de tager ind til Claus Hancke, hvis de bor i hovedstadsområdet?
Han vil da i det mindst kunne udskrive naturlig bioidentisk thyroid og vil med al sandsynlighed også kunne give nogle basale råd vedr. hjerteproblemer, eftersom han beskæftiger sig med EDTA-behandling.
http://www.iom.dk/
Redigeret:
Åh. Nu ser jeg det med Hans Perrild, som jeg ikke kender. Men godt! Så sker der jo noget!
-
10-01-12, 18:50 #3
Men Claus Hancke er nu et godt bud ... Især i forhold til det med thyroid, hvis det skal være dét. Og det kan godt være den korteste vej for folk i den alder - selvom det selvfølgelig er meget anderledes etc.
Hans Perrild er vist ikke meget for det med thyroid. Men hun kan vel gå til begge
Godt at få de ældre med her i flere tråde - ingen grund til at opgive at ha et godt liv, bare fordi man er blevet ældre.
Nielsigne
-
10-01-12, 21:48 #4
Jeg blir helt matt av den verden vi har fått hvor leger leker gud med syke mennesker.
Helt fra tiden i slutten av 1800-tallet, da thyroid som fullgod behandling av hypothyreose ble oppdaget og fram til 1970-tallet, behandlet leger pasienter etter symptom!!
Jeg ser nå en omvendt verden hvor kunnskapen har gått i revers.
Damen på 75 må skifte til en lege som tar Hypothyreose på alvor!!
-lig hilsen Elbeth
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
12-01-12, 18:22 #5
kære alle ---
rigtig gode råd fra jer alle - men samme aften som jeg fik at vide jeg skulle ind på riget - ringede bittens( som hun hed) mand - Bitten blev indlagt 22 december jeg talte med hende 2 juledag og 2 dage senere var hun sovet ind
Bittens børn nåede heldigvis frem men det hele var for sent - Bittens mand har ikke kræfter nu men har fulgt det hele og vil når han kommer til kræfter lave en klage over Bittens forløb men er naturligvis for rystet nu .
jeg er umådelig ked af det på hendes og hendes families vegne og finder denne bortgang fuldstændig meningsløs .
hun er desværre sikkert hverken den første eller den sidste dette sker for .
jeg vil gøre alt for at oplyse medierne om stofskifte/ immunlidelser - det talte Bitten og jeg tit om vi skulle gøre - så det må blive min gave til hende .
men mange tak for alle jeres imput .
kærlig hilsen
Carina
-
12-01-12, 21:50 #6
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
13-01-12, 08:56 #7
hej admin
jeg ville rigtig gerne sende en pm men ved ikke helt hvordan - bittens forløb foregik på hillerød sygehus endokrinologisk afdeling og hun fik aldrig en fast læge - da Bitten kom fra hørsholm hørte hun egenlig til på helsingør sygehus - hvor de behandlede hendes hjerte hun bad mange gange om et lidt mere samlet forløb , men det kunne hun ikke få . begge hospitaler ville ikke give/ behandle med andet end eltroxin - men de sidste 4 mdr fik hun helt fjernet sin i forvejen alt for lille dosis .
håber i selv kan slette disse oplysninger hvis ikke de hører til her
kærligst carina
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte efter jeg havde fået mit 3 barn
Av Kamilla i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 14-10-11, 22:09 -
Tinnitus af eltroxin?
Av carlsmor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 19-05-11, 09:01 -
Naturethroid - RLC Labs har ændret formula
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 06-11-10, 18:51 -
En kvindelig læge, som havde fået hypothyreose
Av Nielsigne i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 04-09-10, 22:53 -
Gid Fanden havde Graves og Basedow
Av Anisa i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 12-11-06, 00:04

Svar med sitat

Bokmerker