Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
09-01-12, 19:35 #4
Sv: hvor skal jeg gå hen ? Wegeners Granulomatose
god aften allesammen ...
ja så kom der mere ballade i mit liv - startede med at ringe til formanden for wegeners for at høre hvad jeg burde gør , hun mente det skulle omkring egen læge , jeg kryede mig lidt og ringede derfor til min øre næse halslæge , han havde først tid om en måned , så ringede jeg lægehuset op og forklarede jeg at den dame jeg havde snakket med hos wegeners sagde man bør blive udredt på righospitalet , jeg forklarede dem alt og først mente de at jeg jo nok havde denne sygdom - men vi ka jo ikke stille en diagnose her så du kan komme midt i febuar
jeg forklarede dem at jeg jo egenlig gerne bare ville have en henvisning men det kunne jeg ikke få for næser kunne også falde sammen af syfillis 
jeg tror jeg ringer til riget i morgen for tror søremig at ellers kommer der til at gå et halvt år før jeg kommer til ... for søren hvor er det besværligt at være syg
Lignende tråder
-
hvordan vite hvor mye armour man skal ta?
Av tcelinet i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 28-08-11, 08:59 -
Hvor høyt/lavt jodnivå skal man ha...
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 3Siste melding: 26-06-11, 06:10 -
Hvor lenge skal man vente før man merker bedring?
Av Ruth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 19-08-07, 10:18 -
Hvor mye skal prøvene ligge på for at stoffskifte er ok??
Av linnmathea i forumet BlodprøverSvar: 18Siste melding: 24-05-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker