Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Threaded View
-
09-01-12, 10:13 #13
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
Tak Sharon og Nielsigne - begge jeres svar er til stor hjælp!
Tak fordi I bruger kræfter på at dele!

Det, du skriver her Sharon...
... er netop det, jeg har en forestilling om, kan komme til at ske, når jeg overstiger eller blot nærmer mig det lave niveau af hormoner, som jeg i årevis selv har produceret...Når jeg stiger i Erfa, må jeg gøre det 15 mg ad gangen. Min oplevelse er, at det altid går rigtig godt i starten, men at jeg efter ca. 10-14 dage får en reaktion, der minder om overdosering. Denne ebber så som regel ud efter nogle uger. Jeg lader derfor som regel gå ca. 4-5 uger mellem hver stigning.
At jeg indtil videre ikke har oplevet reaktioner efter flere dage, gætter jeg netop på, der skyldes, at min egenproduktion falder.
Og det gør den så tilsyneladende hurtigere end din, hvilket jo ikke er så underligt, eftersom du har det primære problem i selve kirtlen, og jeg i hypothamalmus og hypofyse (ifølge denne hypotese om træthedssygdom, klinisk erfaring og min krops reaktioner
)
Hertil kommer jo så i øvrigt, at vi tilsyneladende begge også har et problem på celleniveau mht. omdannelse fra T4 til T3 og transporten ind i cellerne
Jeg synes da, det ser ud som om, du gør det på den helt rigtige måde - for dig!
Nielsigne, det her er en god ide, synes jeg:
Jeg læser det sådan, at det er den dosis, du øger med (altså den ekstra mængde), du kun tager hver anden dag?Så har jeg taget en kort periode, hvor jeg har taget lidt mindre eller kun øget hver anden dag, og så er det gået over.
Det kan jeg benytte mig af, hvis jeg får den reaktion, som Sharon oplever
Måske har jeg en lille "midtvejskrise"?! Haha!
I dag har jeg det bedre, og jeg føler mig faktisk en LILLE BITTE smule overdoseret, men det kan også være kortisol. I dag kan jeg ikke helt mærke, hvad der er hvad.
Jeg er meget spændt på, hvad der sker, når jeg når op på de 120 mg. Måske er det ca. det niveau, min egenproduktion har ligget på...?
God vinterdag til jer! Jeres respons betyder meget for mig
Nu vil jeg gøre klar til min ugentlige C-vitaminbehandling...
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 21:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27

Svar med sitat

Bokmerker