Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
09-01-12, 00:28 #2
Sv: hvor skal jeg gå hen ? Wegeners Granulomatose
Er det noget i retning af denne?

Wegener Granulomatosis: Saddle-Nose Deformity
Description:
Left, Early saddle-nose deformity is seen in a 15-year-old girl with Wegener’s granulomatosis diagnosed 6 months after the onset of bloody rhinorrhea.
Right, Progression of the saddle-nose deformity is evident in this photograph of the same patient taken 3 years later.
Kilde: Rheumatology Image Bank
Wegeners Granulomatose (Gigtforeningen)
Wegeners Granulomatose (Lægehåndbogen)
Du skal ikke henvises til nogen (af nogen), Carina
I første omgang kan du måske spørge en kontaktperson på Wegeners.dk om de kan anbefale en speciallæge i øre-, næse- og halssygdomme i den region hvor du bor.
Du har ikke brug for en henvisning når du skal til øre-, næse- og halslæge.
Hvis du efter konsultationen ikke føler at den læge evt. kunne nok og du er fortsat usikker/utryg, kan du forsøge at kontakte den læge, der er faglig konsulent på artiklen om WG i Lægehåndbogen: Michael Bo Stoltenberg, overlæge, klinisk lektor, ph.d., Reumatologisk afdeling, Sygehus Nord, Køge Sygehus.
Wegeners.dk
Kontaktperson for Region Hovedstaden: Formand Krista Nielsen, Tlf. 24 42 25 18 Mail: kristaliljenholt(at)sol.dk
Kontaktperson for Region Sjælland: Tom Larsen, Tlf. 47 17 21 91 Mail: bodil.hogrefe(at)mail.dk
Kontaktperson for Region Nordjylland: Gerda Bønning, Tlf. 86 48 18 98 Mail: moesbakken22(at)roendes.net
Kontaktperson for Region Midtjylland: Evald Kramer, Tlf. 97 42 73 43 Mail: gekramer72(at)hotmail.com
Kontaktperson for Region Syddanmark: Karsten Olesen, Tlf: 97 37 31 90 / 23 42 69 50 Mail: blindkilde(at)privat.dk• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
hvordan vite hvor mye armour man skal ta?
Av tcelinet i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 28-08-11, 08:59 -
Hvor høyt/lavt jodnivå skal man ha...
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 3Siste melding: 26-06-11, 06:10 -
Hvor lenge skal man vente før man merker bedring?
Av Ruth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 19-08-07, 10:18 -
Hvor mye skal prøvene ligge på for at stoffskifte er ok??
Av linnmathea i forumet BlodprøverSvar: 18Siste melding: 24-05-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker