Viser søkeresultater 1 til 10 av 108
Threaded View
-
05-01-12, 09:42 #2
Sv: Ungt sinn med hypotoreose
Hej flaggstang

Jeg tror da ikke, der er nogen her, der føler, de har tid til dette ... Alle vil gerne være friske og lave alt muligt, træne og gøre rent. Men man må give det tid - smøre sig med tålmodighed, som nogle herinde skriver - for det tager altså tid at få kroppen rejst op igen, og der er mange forskellige dele af den, der skal have pleje. Når jeg læser, at du kører på med træning, selvom du ikke får tilstrækkeligt med medicin endnu - og selvom den vist ikke er ideel for dig? - så tænker jeg, at du også må sørge for at tage dig af dine binyrer, for ellers kan du få det dårligere. Ja, ikke en morsom melding, men altså ... pas på dig selv, ville jeg bare sige. Jeg har alt for ofte oplevet, hvordan et projekt den ene dag har kørt mig helt ned og også holdt mig nede et helt døgn eller mere bagefter. Det er jo ikke smart
og gør vist bare vejen længere, hvis det sker for ofte.
Nielsigne
Lignende tråder
-
B-12 og hypotyreose?
Av Vigdis i forumet B-vitaminerSvar: 31Siste melding: 31-01-13, 10:37 -
Temperatur og hypotyreose 2
Av mohaienne i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 24Siste melding: 02-11-09, 09:37 -
Bindevev og hypotyreose
Av Lilje i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 18-11-08, 11:03 -
Kan jeg ha subklinisk hypotyreose?
Av lemurpiken i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 04-06-08, 12:19 -
En fin side om hypotyreose mm.
Av Tily i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 28-10-07, 19:33

Svar med sitat
Bokmerker