Hei igjen

Tror jeg heller vil ta det face to face neste gang jeg har time, tror jeg skal klare å overbevise han om at biopsi er det eneste rette. Han er i grunnen en likandes mann og en kjempedyktig lege, men en smule sta og overbevist om at han har rett. Det er jo en grunn til at jeg ikke har ønsket å bytte fastlege de siste 16 årene. Han bruker å la seg overtale når jeg har de rette argumentene jeg må bare ha overskudd til å holde en tale. Hadde ikke dagen i dag kan du si. Han er ikke redd for å henvise heller, men vil jo bare henvise meg dit han mener jeg kan få best/rett hjelp etter hans mening. Det er bare det at han ikke har klart å overbevise meg om at han er inne på rett spor. Har allerede vært to ganger hos revmatolog og sist gang tok det bare 1 - en- dag (tuller ikke) fra han henviste til jeg hadde time på sykehuset. Han var ikke fornøyd med epikrisen etter første undersøkelse.

Han er også fullstendig innforstått med hvordan jeg ser det med jobb osv. han mener at jeg burde være 100 % sykemeldt, men jeg insisterer på delvis sykemelding. Får da tips og råd om hva jeg skal gjøre ikke gjøre for å klare å gjennomføre, men så sukker han tungt og sier "jeg hører hva du synes om å jobbe, men jeg støtter det ikke"

Ha en fortsatt finfin kveld